Forum > Färdiga produktioner

Dividend - The Lovestory of Patricia

<< < (3/14) > >>

equality:
Mycket vackert när musiken tar mer form efter sådär en tre minuter. Lite trevande innan och det är helt ok. Det är som fragmenten sammafogas till en större enhet. Känsligt och skickligt, mycket bra!

Lyxvarianten:
188 på spelaren är prislöst. Riktigt riktigt bra!

Dividend:

--- Citat från: equality skrivet 04.11.2009, 19:34:49 ---Mycket vackert när musiken tar mer form efter sådär en tre minuter. Lite trevande innan och det är helt ok. Det är som fragmenten sammafogas till en större enhet. Känsligt och skickligt, mycket bra!

--- Slut citat ---
Tack Eq för lyssning, och kul att du tyckte det var känsligt, skickligt och bra! ;)

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 04.11.2009, 20:08:11 ---188 på spelaren är prislöst. Riktigt riktigt bra!

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: mixuz skrivet 04.11.2009, 16:20:34 ---det här låter väldigt tjusigt.. hade jag varit musiklärare hade du fått mvg  :)

--- Slut citat ---

jhaha :D

Lyxvarianten:
Hade jag varit musiklärare hade jag sagt upp mig.

asti:
Mycket vackert stycke! Gillar speciellt de lite snabbare inslagen, t.ex vid 111 sek ungefär!
Väldigt snyggt också när flöjten(?) kommer in vid ca 240 sek. Det känns varierat i mina öron både vad gäller melodi och dynamik!
Stråkljuden tycker jag låter bra och känns inte alls midi.
Låter som att det ligger en "extraton" vid 58 sekunder! Ska den vara där?
CPG hälsar och säger att det är för lite trumfills och låter inte det minsta Beatles!  :)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion