Ursäkta kära vänner mitt sena svar!DiviJa den kanske kunde vara en slags installationsbakgrund
Tack för lyss och synp
AvslappnadTack, själv tycker jag titeln är bäst och den är ju till hälften stulen från dej!
mahanHärligt att den för dig ut till stranden och en svalkande drink.
Jag tänkte nog ingenting när jag gjorde denna - det är direkt improviserad komponering - vad kan man göra med det här ljudet då? Typ.
KornstadDär har du det på pricken! Den vanliga vardagsvärlden tränger sig på. Eller så fick jag bara ett ryck och tvärvände i komponerandet för att få slut på det

Tack för lyss och synp
eqBolero är ju storartad. Om man kommer ens i skuggan av en av de tonerna så får man vara glad. Det var nog ljuden som ledde mig i vad det nu blev - typ - oj ett ljud - vad kan man göra med det - och så låta det gå
Tack!
astiJa det är ju ren och skär avkoppling - inte tänka utan bara hitta ett ljud - hur kan man spela det - finns det något annat ljud som går ihop eller bryter av - klink, klink
Tanken är ju att det inte ska ta mer tid att "skriva" låten än det tar att spela upp den - lyckades inte riktigt.
Tack
MaxBMåtta, sans och balans ska hädanefter bli min melodi!

Tack
TokaiNej, som sagt hade ingen plan överhuvudtaget med detta - fritt spel/fall.
Du har rätt i att det blir för mycket av det goda och dessutom planlöst och inte så intressant - se det som tillfällighetsmusik
Tack för lyss och synp
EkoTack för det. Det här inget stycke som jag går vidare med - det är bar ett tillfällighetsverk - ett spån som kanske var lite onödigt att skicka upp. Jag menar såna här eskapader kan man ju göra ett dussin av varje dag. Men ibland kommer det något som kan vara värt att bevara även i såna här frittfall övningar
Tack
SYNTHTack på nåt vis hela tiden!

Tack igen alla !!
Ta nu och glöm denna - låt den återgå till sin digitala himmel därifrån den kommer