LÅTNAMN: The Warsong
ARTIST/GRUPP: Hogge
GENRE: Punk
LÅTLÄNGD: 3:15
KOMPOSITÖR: Hogge
MEDVERKANDE: Peter Ellström (gitarrsolo)
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Jodå.. Nu är man på gång med punklåtar

Egentligen vet jag inte om det kan kallas punk - eller om det ens ska bli punk i slutänden. Men jag har snöat in på dessa raka, enkla, okomplicerade melodislingor.. Lite rått och slarvigt sådär..
Nåväl. Här kommer försök nr 2. Har ena jäkla problem att få till en "snärtig" refräng, men jag ska prova lite till så får vi se..
Som vanligt tas förslag på förbättringar med tacksamhet emot.. Har någon också ett förslag på refräng så välkommen!!
UPDATE 31 oktober..Har nu lagt ut hela låten. Tyvärr får jag inte till någon refräng som jag är nöjd med. Det som här presenteras är den första som spelades in och sen har jag försökt och försökt att få till nåt annat, men utan framgång..
Jag lägger ändå ut denna "slaskis" nu, trots att jag måste sjunga om den, eftersom halsen är förstörd efter allt gapande..
UPDATE 2 nov..Jahapp.. Då ligger även denna på färdiga, även om den inte är riktigt färdig ännu.. Det ska nog bli engelsk text på detta så småningom och tillika lite justeringar vad det gäller instrument och sång.. Men men, som punkversion får den väl vara färdig nu då..
« Senast ändrad: 02.11.2009, 21:44:16 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez