Kontrollrummet

Ny mix 091108

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Hittade en text i skrivhäftet från förra årets semester. Nedklottrad en sen afton efter X antal öl på Söderlen i solnedgång. Fru W hade somnat och jag blev lite sentimental. Låten kom till nu.

Ville få till nån slags eufori. (heter det så?) Så det blev plektrumbas med dist och mycket cymbaler och så... Solot i slutet är av slaskkaraktär än så länge.

Hojta till om vad ni vill.
« Senast ändrad: 04.03.2021, 22:00:43 by Wernborg »


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Låter amerikansk collegeserie om gitarren. Men jag tror jag gillar det :D

bra rockdänga med fantastiskt stark refräng, det hörs att gamle jazzgubben har kul, och den är befriad från för många ackord med konstiga tecken och siffror runt.

Jag skulle gärna se att kören kommer igen i nåt mantra under slutsolen

genom dig o mig o dig o mig o dig o mig o dig o mig

eller vaknar upp och vaknar up och vaknar......

nåt sånt.

Sen är sången för nasal. jobba där.

:)


SLutbetyget är ändå att det är en riktigt bra låt, och otrolig stark refräng!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
Låter som något ifrån svunna tider.

Ett rockband på besök i en riktig studio då 70-tal går över till 80-tal. Influenserna är många, bluesen via Stones, men de påverkas av tidens ljudideal, med Uggla och Ledin i spetsen. Låten satte de skapligt, men studiotiden gick så fort så pengarna räckte bara till råmix.

Ursäkta, jag råkade drömma lite.

Det kanske bara är en råmix som man inte skall analysera sönder, men det låter primitivt. Basen på tok för låg och baskaggen lite hög. Inte mycket kompressor. Gitarrerna lite för tätt ihop och lite för lika i sound. Sången lite näsig och smal i frekvensomfånget. Låter torrt, som en replokalsinspelning. Trummorna låter väldigt akustiskt, och naturligt spelade.

Låten fastnade inte riktigt, men jag noterade bra körer och ett snyggt break vid 137s, gillas! :)
DON'T PANIC


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Tjou W!
Skrev redan inlägget och så bara försvann det.... :o
Men vi tar det igen kort o gott.
Gillar detta o blev på gott humör fast klockan e va som helst.
Svänger som bara den, mycket alá Status Quo som är en a mina favven.
Bra arrat och intressanta harmonier o goda stämmor, fast stämkören kunde kanske öva lite mer.
Mixen kunde du fixa lite bredare, allt ligger nu väldigt packat i centrum. Trummorna e bra men baskaggen ska ner nivåmässigt eller kanske bara skära lite av nedre registret. Och basen saknar väldigt, så upp med den.
Gurariffen sitter schmäck och hela låten fastnar även så här arla morronkvist.

Bra jobbat W! Nu kan du väcka fru W och berätta att låten e klar! :D

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Ser man på.. Fler som vill återuppleva svunna tider  :P
Detta låter Noice tycker jag.. Dock med högre kvalitet på sång och instrument.. Kul låt. Tillbaka till 80-talet med raketfart..
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Joho ba Wernis!

Skön rock dänga som försökte smita från första sidan,fångade upp den i sista stund  :D

Det låter bra förutom baskaggen som du kan dra ned lite,den sparkar rätt hårt en bra bit från monitorerna..Annars klagar jag inte på nåt utan konstaterar,Steffo rockar igen.

Irland..da da dum dum - di dum - dedilidi da dum dedilidit..Lite önsketänkande det här,men känns inte helt orealistiskt med tanke på dina speleri kunskaper  :)

Mike


Utloggad Lyxvarianten

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 406
    • Visa profil
Tycker det känns lite Winnerbäck med hovet det här och det är från mig ett stort plus i kanten eftersom att jag gillar hans låtar väldigt mycket.
Riktigt bra refräng som sätter sig lätt måste jag säga, fartfylld och catchig.
En solklar hit en fin dag som denna:)

Måset lära mig att göra sånna refrängen asså. Fan va bra den är rent ut sagt! (INne på min andra lyssning nu)

_____________________________ ___
www.myspace.com/Lyxvarianten


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Fullt ös men inte medvetslös!
Som andra påpekat rätt mycket 70-80-tal, kanske mer det senare. Har sagt det förut, att dina låter mycket så. Just det här kompakta, lite hoptryckta ljudet ("vi försökte pressa in 16 kanal på en 8:a kanalsbandare")
Dels har det väl med själva låten att göra men framför allt soundet. Fattar inte hur du får fram det? Är det dina inspelningsgrejor som gör det eller vill du medvetet återskapa det soundet genom att noga lyssna på den tidens musik?
Och visst, baskaggen är kanske för hög i en viss frekvens, saknar tydlighet (jämfört med virveln), ska skäras nånstans längst ned tror jag.
Snygg stämsång, speciellt på nåt ställe där det "skär sig".


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Låter amerikansk collegeserie om gitarren. Men jag tror jag gillar det :D
bra rockdänga med fantastiskt stark refräng, det hörs att gamle jazzgubben har kul, och den är befriad från för många ackord med konstiga tecken och siffror runt.
Jag skulle gärna se att kören kommer igen i nåt mantra under slutsolen
genom dig o mig o dig o mig o dig o mig o dig o mig
eller vaknar upp och vaknar up och vaknar......
nåt sånt.
Sen är sången för nasal. jobba där.
:)
SLutbetyget är ändå att det är en riktigt bra låt, och otrolig stark refräng!
Beverly Hills  :D
Jofan. Det var roligt detta. Kul att det gick fram. Ska prova ditt msn-tips angående öronproppar i näsan.  :lol:

Låter som något ifrån svunna tider.
Ett rockband på besök i en riktig studio då 70-tal går över till 80-tal. Influenserna är många, bluesen via Stones, men de påverkas av tidens ljudideal, med Uggla och Ledin i spetsen. Låten satte de skapligt, men studiotiden gick så fort så pengarna räckte bara till råmix.
Ursäkta, jag råkade drömma lite.
Det kanske bara är en råmix som man inte skall analysera sönder, men det låter primitivt. Basen på tok för låg och baskaggen lite hög. Inte mycket kompressor. Gitarrerna lite för tätt ihop och lite för lika i sound. Sången lite näsig och smal i frekvensomfånget. Låter torrt, som en replokalsinspelning. Trummorna låter väldigt akustiskt, och naturligt spelade.
Låten fastnade inte riktigt, men jag noterade bra körer och ett snyggt break vid 137s, gillas! :)
Kan bara hålla med angående referenserna. Mix ja. Det är helt omixat än så länge, typ. Ska väl dra ner alla reglar och börja om när den är klar sedan.Baskaggen ska ner och basgitarren upp. Noterat.

Tjou W!
Skrev redan inlägget och så bara försvann det.... :o
Men vi tar det igen kort o gott.
Gillar detta o blev på gott humör fast klockan e va som helst.
Svänger som bara den, mycket alá Status Quo som är en a mina favven.
Bra arrat och intressanta harmonier o goda stämmor, fast stämkören kunde kanske öva lite mer.
Mixen kunde du fixa lite bredare, allt ligger nu väldigt packat i centrum. Trummorna e bra men baskaggen ska ner nivåmässigt eller kanske bara skära lite av nedre registret. Och basen saknar väldigt, så upp med den.
Gurariffen sitter schmäck och hela låten fastnar även så här arla morronkvist.

Bra jobbat W! Nu kan du väcka fru W och berätta att låten e klar! :D

h.  johan
Omixat som sagt. Ska sprida ut instrumenten sedan.
Kul att det svänger.

Ser man på.. Fler som vill återuppleva svunna tider  :P
Detta låter Noice tycker jag.. Dock med högre kvalitet på sång och instrument.. Kul låt. Tillbaka till 80-talet med raketfart..
Noice var ju favoriter när det begav sig. Det stod ju mellan dom och Gyllene Tider. Så här i efterhand var det väl dom senare som höll i längden.
Jag gillade båda. Fast Gyllene Tider mest i smyg. Skönt att du tycker det låter bättre än Noice som ju kunde vara ganska bedrövliga faktiskt.

Joho ba Wernis!
Skön rock dänga som försökte smita från första sidan,fångade upp den i sista stund  :D
Det låter bra förutom baskaggen som du kan dra ned lite,den sparkar rätt hårt en bra bit från monitorerna..Annars klagar jag inte på nåt utan konstaterar,Steffo rockar igen.
Irland..da da dum dum - di dum - dedilidi da dum dedilidit..Lite önsketänkande det här,men känns inte helt orealistiskt med tanke på dina speleri kunskaper  :)
Mike
Tack för bumpen. Baskaggen igen ja.
Irland nästa! (Kanske)

Tycker det känns lite Winnerbäck med hovet det här och det är från mig ett stort plus i kanten eftersom att jag gillar hans låtar väldigt mycket.
Riktigt bra refräng som sätter sig lätt måste jag säga, fartfylld och catchig.
En solklar hit en fin dag som denna:)
Måset lära mig att göra sånna refrängen asså. Fan va bra den är rent ut sagt! (INne på min andra lyssning nu)
Tack som f-n. Winnerbäck. Där ser man.  :D

Fullt ös men inte medvetslös!
Som andra påpekat rätt mycket 70-80-tal, kanske mer det senare. Har sagt det förut, att dina låter mycket så. Just det här kompakta, lite hoptryckta ljudet ("vi försökte pressa in 16 kanal på en 8:a kanalsbandare")
Dels har det väl med själva låten att göra men framför allt soundet. Fattar inte hur du får fram det? Är det dina inspelningsgrejor som gör det eller vill du medvetet återskapa det soundet genom att noga lyssna på den tidens musik?
Och visst, baskaggen är kanske för hög i en viss frekvens, saknar tydlighet (jämfört med virveln), ska skäras nånstans längst ned tror jag.
Snygg stämsång, speciellt på nåt ställe där det "skär sig".
Ja du. Om jag visste varför det låter som det gör. Det är inget sound jag egentligen eftersträvar, utan det bara blir så. Jag brukar gå loss ganska ordentligt på kompressorn. Jag kör med Kjaerhus Compressor på i stort sett allt. Det kan ju vara den som gör att det låter dålig gammal rullbandare. Jag kan slänga upp en mix utan kompressorer så kan vi jämföra. Just i denna låten är det ganska mycket som slåss om uppmärksamheten. Fast inte så mycket att det borde vara några problem. I refrängerna låter iofs allting samtidigt.

2 kompgitarrer
sologitarr
Orgel
"Jump"-synt
Elbas
Sång
3-4 körer
Trummor

Jag spelar in sång med en Studio Project B1 genom M-Audio 1814 Firewire ljudkort. Inga konstigheter tycker jag?
Gitarren och basen spelas in genom mjukisar.


Tack så mycket för feedback och kommentarer.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Allt som kan sägas har redan sagts - utom att jag vaknade till den här i morse - jag och ciggen och det blev för mycket för oss båda - ska det bli en sån här stressig dag tänkte jag  :ph34r: Nu i mer vaket tillstånd låter det som en riktig rockösare Winnerbäck och till o med Ulf Lundell tolkade jag in i det här - snyggt ös - ser fram emot nästa werzion.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Allt som kan sägas har redan sagts - utom att jag vaknade till den här i morse - jag och ciggen och det blev för mycket för oss båda - ska det bli en sån här stressig dag tänkte jag  :ph34r: Nu i mer vaket tillstånd låter det som en riktig rockösare Winnerbäck och till o med Ulf Lundell tolkade jag in i det här - snyggt ös - ser fram emot nästa werzion.
Haha. Hur gick resten av dagen?





Helt ny mix längst upp i tråden. Började med att dra ner alla reglar och ta bort alla effekter och la bara tillbaka det som verkligen behövdes. Försiktig kompressor på sångbussen och gitarrbussen. Har skurit ordentligt i botten på dessa två bussar också.

På mastern ligger Kjaerhus kompressor och limiter med fabriksinställningarna för mastering.

Mindre trångt och mindre åttiotal?


Avslappnad

  • Gäst
Bra drag, snyggt spelat! :) Men det påminner mig likväl om 80-talet och Magnum Bonum, vilket inte egentligen är annat än skön nostalgi. ;)


Utloggad Lyxvarianten

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 406
    • Visa profil
Tycker fortfarande soundet är de samma, men nu hör man sången och instrumenten bättre:)
Så det här tycker jag var till låtens fördel.
En riktigt bra låt!
_____________________________ ___
www.myspace.com/Lyxvarianten


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Javisst! Härligt positiv energi i denna, riktigt bra gitarrslinga ( melodi ) som sätter sig där den skall  :) Tycker det låter bra om mix, sång och spel..kanoners!  :) /C


Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Skitbra!  Nostalgivibbar så det står härliga till!   
Gillar soundet skarpt och har väl inte så mycket mer att tillägga än det som redan sagts.
Kanske att solot kunde höjas en aning för att komma fram lite bättre. Riktigt skönt lir, så man vill gärna höra det ordentligt.  ;)

Andréas
Me, Myself & I


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Hur var det nu man inte skulle skriva? Jo, just ja...

Det här är inte sånt jag normalt lyssnar på eller ens diggade då det begav sig...

men jag gillar drivet och den positiva känslan från sången och spelet från alla instrument. Det är drivet och liret, som sprider glädje. Det är det som ger mig något här. Lyssnar på ver2.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad tsmalmbe

92010 :) :)

Riktigt nice svensk tonårspop. Ljudbilden är mystisk dock, mest mono, förutom gitarrenra som dansar i  det stereofoniska. Basen är vid 200, men ingen annanstans sedan. Tomt i botten, grumligt i mitten.

Produktionen är 9/10.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Fy fan vilket snyggt ös!
Melodiös svensk pop - lite Winnerbäck-stuk på musiken , texten mer Freestyle - fast bättre
En konsertvältare - alla sjunger med och hoppar
D-ligt orättvist med folk som bara spottar ur sig glimrande solon  ;)
Jimmy Jansson skulle kunna göra come-back med denna!
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad brynte

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 121
    • Visa profil
    • andreasbryntesson
har inte läst tidigare inlägg!

jäkligt bra låt de här!:)
de där gitarrriffet sätter sej direkt å körerna i refrängerna e rejält feta å goa:)
bra mix me (har dock bara lyssnat i halvtaskiga lurar)!

har bara lyssnat 1 gång (måste dra), men de enda ja kommer på å "gnälla" lite på e väl att gitarrsolot nånstans i mitten kändes lite långt å slutackordet... gjorde lite... ont...;)
there's no fate but what you make...
www.andreasbryntesson.com


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Drog denna genom lyssingsapparaten igen, fortfarande en tjou o stepp fylld låt!

Foten hålls int stilla
mitt whisky glas ha trilla
när we lyssnar på Wernis alstäääääär!

h.  johan

Och förresten: GRATTIS PÅ BEMÄRKELSEDAN! :)
« Senast ändrad: 31.10.2009, 13:25:34 by mahan »
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Förlåt.
Väldigt ouppmärksamt av mig att glömma bort alla fina kommentarer.
Kul att så många skriver.


Bra drag, snyggt spelat! :) Men det påminner mig likväl om 80-talet och Magnum Bonum, vilket inte egentligen är annat än skön nostalgi. ;)
Tack. Magnum Bonum var inte igår... :)

Tycker fortfarande soundet är de samma, men nu hör man sången och instrumenten bättre:)
Så det här tycker jag var till låtens fördel.
En riktigt bra låt!
Javisst är soundet detsamma. Kul att du tycker den nya mixen funkade.

Javisst! Härligt positiv energi i denna, riktigt bra gitarrslinga ( melodi ) som sätter sig där den skall  :) Tycker det låter bra om mix, sång och spel..kanoners!  :) /C
Tack så mycket.

Skitbra!  Nostalgivibbar så det står härliga till!  
Gillar soundet skarpt och har väl inte så mycket mer att tillägga än det som redan sagts.
Kanske att solot kunde höjas en aning för att komma fram lite bättre. Riktigt skönt lir, så man vill gärna höra det ordentligt.  ;)

Andréas
Jag håller med om att solot bör komma fram lite. Tack för feedback.

Hur var det nu man inte skulle skriva? Jo, just ja...
Det här är inte sånt jag normalt lyssnar på eller ens diggade då det begav sig...
men jag gillar drivet och den positiva känslan från sången och spelet från alla instrument. Det är drivet och liret, som sprider glädje. Det är det som ger mig något här. Lyssnar på ver2.
Kul att det gav dig något fast det var fel stil.

92010 :) :)
Riktigt nice svensk tonårspop. Ljudbilden är mystisk dock, mest mono, förutom gitarrenra som dansar i  det stereofoniska. Basen är vid 200, men ingen annanstans sedan. Tomt i botten, grumligt i mitten.
Produktionen är 9/10.
Här hänger jag inte med riktigt. Mono? Gitarrerna är i stereo. Det är vi överens om. Men sången då? Jag har gjort ungefär samma som med gitarrerna. Lead i mitten och spridit ut körerna. Synt och orgel är något utpanonerade också. Hur ska jag göra för att få det mer stereo?
Kan hålla med om basen. Ska testa ett annat sound på den vid tillfälle.

Fy fan vilket snyggt ös!
Melodiös svensk pop - lite Winnerbäck-stuk på musiken , texten mer Freestyle - fast bättre
En konsertvältare - alla sjunger med och hoppar
D-ligt orättvist med folk som bara spottar ur sig glimrande solon  ;)
Jimmy Jansson skulle kunna göra come-back med denna!
Haha. Skön kommentar. Ja, när jag själv skriver texter så är det mest ord som ska låta bra. Har inga större litterära ambitioner med låttexter tyvärr. Har verkligen tränat i många år, men texterna blir inte särskilt spännande. Har du Jimmys telefonnummer? :)

har inte läst tidigare inlägg!
jäkligt bra låt de här!:)
de där gitarrriffet sätter sej direkt å körerna i refrängerna e rejält feta å goa:)
bra mix me (har dock bara lyssnat i halvtaskiga lurar)!
har bara lyssnat 1 gång (måste dra), men de enda ja kommer på å "gnälla" lite på e väl att gitarrsolot nånstans i mitten kändes lite långt å slutackordet... gjorde lite... ont...;)
tack så väldans.
Slutackordet ja. Hmm. Solot var lite halvhjärtat mest för att få ett solo på låten så uppmärksamheten var inte på topp. Mer - hoppsan där var låten slut. Tanken är att jag ska spela in det igen. Nu när jag lyssnat några gånger på det så tror jag att jag ska "ta ut" solot till stora delar. Hoppas ontet har gått över. Tack för kommentar.

Drog denna genom lyssingsapparaten igen, fortfarande en tjou o stepp fylld låt!
Foten hålls int stilla
mitt whisky glas ha trilla
när we lyssnar på Wernis alstäääääär!
h.  johan
Och förresten: GRATTIS PÅ BEMÄRKELSEDAN! :)
Åhå. Tack så mycket. :)



Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Jomen, låter ju glatt och trevligt.

HAr inte så mycket vettigt att säga, men solot på slutet får du gärna ta och sätta bättre ;)
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jomen, låter ju glatt och trevligt.

HAr inte så mycket vettigt att säga, men solot på slutet får du gärna ta och sätta bättre ;)
Tack. Nytt solo i ver 3 där följande har hänt:

  • Tjockat till basen i förhoppning att fylla bättre.
  • Nytt gitarrsolo. Testat Free Amp 3. Hyfsat trevlig plugg faktiskt.
  • Sänk volymen på crashcymbalerna.
  • Vridit isär synten och orgel ytterligare.

Längst upp i tråden finns ver3 att lyssna till.


asti

  • Gäst
Bra drag och fin live-känsla! Jag tänker nog mer på Magnus Lindberg än Winnerbäck och Lundell när jag hör det här!
Tycker att basen är för dominerande i version 3, den förtar en del av det övriga! Sänk den en aning!
Rösten i versen är lite för nasal, som någon annan uttryckte det, däremot är stämmorna/kören i refrängen kanon!
Jag skulle nog också vilja ha upp nivån på sologitarren en aning! Bättre slut i version 3!
Gillar låten! Spelglädje och bra utfört!
/Asti


Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Det låter riktigt bra nu faktiskt!
Man kan ju inte annat än att bli glad av detta.   :)
Me, Myself & I


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Inte hört denna sida av dig tidigare tror jag. Gyllene tider, Eldkvarn, Lasse Wellander-gura är mina namndroppstankar. Melodiöst och snyggt är det. Bra tryck refräng och gitarrspel (förstås) med en snitsig hook.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Ola

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 611
  • guran
    • Visa profil
    • ola j
Hej Wernborg
skön poprock låt
mjukt mixad
kanske lite för mycket reverb för att få fram trycket i låten och som helhet i bandsoundet
men inget fel med det bara olika resultat
det viktigaste är låtkvaliteten och från mig får du tummar upp

mvh Ola 
https://soundcloud.com/olajegreus