Forum > Färdiga produktioner

Clemens-The Eternity

<< < (6/6)

tsmalmbe:
Definitivt Dörmskt. Om jag skulle bo i Dörms, vore detta nationalsången där. Mystisistisk ljudbild, väldigt intressant och det håller mig vaken och alert. Det är bra lyckat med musik som denna. Mixne är dock grumlig och interaktionen mellan rösten och stråkarna (och annat på samma område) borde funderas över. Gitarren har väldigt med utrymme och är därför också väldigt lyckad. Rösten har mycket varierande styrka och hoppar ibland ut ur mixen på ett sätt som inte faller mig i smaken.

Clemens:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.10.2009, 00:14:07 ---Definitivt Dörmskt. Om jag skulle bo i Dörms, vore detta nationalsången där. Mystisistisk ljudbild, väldigt intressant och det håller mig vaken och alert. Det är bra lyckat med musik som denna. Mixne är dock grumlig och interaktionen mellan rösten och stråkarna (och annat på samma område) borde funderas över. Gitarren har väldigt med utrymme och är därför också väldigt lyckad. Rösten har mycket varierande styrka och hoppar ibland ut ur mixen på ett sätt som inte faller mig i smaken.

--- Slut citat ---

Ja..känner ju att jag inte kommer så mycket längre när det gäller mix o dylikt..funderar på om man skulle ta och gå någon kurs för att komma upp lite i nivå..vill ha mer skimmer och glitter i denna tex
men men... :) tack! /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion