Forum > Demolåtar

1up-Fuga

<< < (2/4) > >>

1up:

--- Citat från: Emulator skrivet 25.10.2009, 21:42:45 ---gjorde så, men sen dök det upp ett frågetecken i quicktime?

--- Slut citat ---
Vad sjutton! :-o Det fungerar i min dator. Får kolla igen från den här bärbara.
Det fungerar bra här med. Båda stationerna använder Windows XP. Kanske är kompabilitetsproblem?

Emulator:

--- Citat från: 1up skrivet 25.10.2009, 22:56:49 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 25.10.2009, 21:42:45 ---gjorde så, men sen dök det upp ett frågetecken i quicktime?

--- Slut citat ---
Det fungerar bra här med. Båda stationerna använder Windows XP. Kanske är kompabilitetsproblem?

--- Slut citat ---

Får kolla på pc'n sen, nu blev det macen, kan ju vara det?

Eddi:
Jag tryckte på download och fick upp en kod att skriva in vilket jag gjorde och plötsligtm strömmande en liten lustig orgelfuga från högtalarna. Har du hittat på den själv - ja det måste du väl ha gjort det finns i alla fall två blåtoner där som Bach inte skulle ha tagit med. Jodå den lät bra med pedaler och allt, kan du lira den IRL så är jag smått impad.

MaxB:
Jag vill också bli impad men verkar inte hinna. Hittar ads by google och annat till höger men kan inte download file. Skriver kod och klickar på något men sen händer inget  :angry:

Redigerat: det var tydligen inte bokstaven l utan siffran 1 i koden. De borde exkludera såna tecken o code.

Vad kort stycke det var. Och jag har ingen aning om var fugan tog vägen, tryckte på download file men fick bara höran en gång!

1up:

--- Citat från: Emulator skrivet 25.10.2009, 23:03:01 ---
--- Citat från: 1up skrivet 25.10.2009, 22:56:49 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Får kolla på pc'n sen, nu blev det macen, kan ju vara det?

--- Slut citat ---

Ja, det är en gissning. Båda min burkar har varit PC. Prövat i både I.e. och eldräven.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion