Forum > Demolåtar
1up-Fuga
1up:
--- Citat från: Eko skrivet 25.10.2009, 23:04:38 ---Jag tryckte på download och fick upp en kod att skriva in vilket jag gjorde och plötsligtm strömmande en liten lustig orgelfuga från högtalarna. Har du hittat på den själv - ja det måste du väl ha gjort det finns i alla fall två blåtoner där som Bach inte skulle ha tagit med. Jodå den lät bra med pedaler och allt, kan du lira den IRL så är jag smått impad.
--- Slut citat ---
Trevligt att någon hittade till låten. Ja den är egenkomponerad i tornrummet i Västerås domkyrka och med blåtoner får man på köpet. ;) Orgelspelande är inte min starkaste sida så det lämnar jag gärna åt andra. Kul att du verkar gilla den!
Till er som inte kan höra den kan jag maila låten om ni skickar pm med epost? :S bökigt jag vet, annars om någon har ett bra tips på var man kan lägga upp musik gratis, snabbt och smidigt så tas det tacksamt emot.
spacetrucker:
Jaa... nu hitta' ja den också. Lät helt seriöst utom dedär tonerna som inte verkade höra hemma där... och det var just det som gjorde det hela till mycket mer :lol:
Imponerad
Space
jugas:
tyvärr...tvärnit...min mediaplayer kan inte öppna den...
Rattlesnake:
Och min nedladding har stannat på hälften. Kanske speedyshare funkar bättre? Filerna ligger dock inte kvar för all evighet där.
1up:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 26.10.2009, 18:47:40 ---Jaa... nu hitta' ja den också. Lät helt seriöst utom dedär tonerna som inte verkade höra hemma där... och det var just det som gjorde det hela till mycket mer :lol:
Imponerad
Space
--- Slut citat ---
Hej Space
Lät seriöst? Det var tanken att nå en lite högre klass på kompositionen. Inspierades av Dvorak och hans Othellos.
Fortsättning följer förhoppningsvis, but no promise.
Tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida