Forum > Färdiga produktioner
CPG - Frustrated over you
Åsa:
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.10.2009, 00:40:57 ---
--- Citat från: asti skrivet 24.10.2009, 00:29:21 ---lite klubb för inbördes beundran! Tyckte inte det innan, men märker det iom cpg-projektet.
--- Slut citat ---
Jag tror den vettiga kritiken i detta fallet har uteblivit för att alla fattade hur det låg till i alter-ego-branschen. Faktiskt.
--- Slut citat ---
Så var det för min del iallafall, har lyssnat på alla låtar och gillat dom men inte skrivit eftersom det känts halvfånigt när jag visste att cpg var asti.
Fast eftersom jag gillat låtarna hade det ju ändå blivit en sk ryggdunkskommentar och såna ju inte bra heller, eller hur var det? :blink: :wacko:
Emulator:
Jo, det får man väl? Men, det som framkommit är ju att konstruktiv kritik saknas :)
Gillar man och inte har några snpunkter i övrigt ÄR det ju fånigt att hitta på något för sakens skull såklart.
MaxB:
--- Citat från: Emulator skrivet 24.10.2009, 12:30:10 ---Jo, det får man väl? Men, det som framkommit är ju att konstruktiv kritik saknas :)
Gillar man och inte har några snpunkter i övrigt ÄR det ju fånigt att hitta på något för sakens skull såklart.
--- Slut citat ---
Nej nej, mer ryggdunk.. också! B)
Jag gillar i alla fall båda delarna och det tror jag fler gör.
Ingen här hemma kommenterar mina låtar med "det där är bra" (mer än jag) och jag får inspiration även av dessa okritiska kommentarer men frågan om det är ok att skriva så i den här tråden? Det låter som Asti vill ha mer än det. Själv är jag begränsad av att ge bra kritik på ljudbilden eftersom jag vet att andra kan mycket mer på det området. Då blir mina kommentarer mer vad jag känner då jag lyssnar.
Wernborg:
--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2009, 13:18:49 ---Själv är jag begränsad av att ge bra kritik på ljudbilden eftersom jag vet att andra kan mycket mer på det området. Då blir mina kommentarer mer vad jag känner då jag lyssnar.
--- Slut citat ---
Själv tycker jag det är det viktigaste eftersom jag håller på med musik för att just göra musik. Teknik och ljudkvalitet är sekundärt för mig även om jag visst eftersträvar en viss höjd på ljudkvalitet så klart. Men som sagt - sekundärt.
equality:
--- Citat från: Åsa skrivet 24.10.2009, 11:23:56 ---
Så var det för min del iallafall, har lyssnat på alla låtar och gillat dom men inte skrivit eftersom det känts halvfånigt när jag visste att cpg var asti.
Fast eftersom jag gillat låtarna hade det ju ändå blivit en sk ryggdunkskommentar och såna ju inte bra heller, eller hur var det? :blink: :wacko:
--- Slut citat ---
Inget fel på ryggdunk.
Lite tröttsamt med det eviga snacket om "klubben för inbördes beundran". Jag menar till slut lär väl princip alla känna varandra, deras förtjänster och tillkortakommanden, olika stilar och eventuella utveckling. Skulle forumet bli nånting annat förutsätter det ju en ständig omsättning av medlemmar och så stort är väl helt enkelt inte befolkningsunderlaget. Kritik kan framföras på många olika sätt. En ryggdunk kan också innehålla en uppmuntran att fortsätta och till förbättringar. Jag tycker kvaliteten på mycket här är så bra att jag hellre skulle vilja tala om "klubben för inbördes förundran". Dunka på!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida