Forum > Demolåtar

Jonte - A Better Place

<< < (5/6) > >>

Jonte:
Tack MaxB och Eko! Själv är jag inte lika övertygad om rösten. Tycker den funkar
ibland och ibland rodnar jag och tycker att jag borde låta bli. Men det är ju
roligt att sjunga och ingen annan är här :D

/Jonte

MaxB:

--- Citat från: Jonte skrivet 26.10.2009, 22:37:50 ---Tack MaxB och Eko! Själv är jag inte lika övertygad om rösten. Tycker den funkar
ibland och ibland rodnar jag och tycker att jag borde låta bli. Men det är ju
roligt att sjunga och ingen annan är här :D

--- Slut citat ---

Rösten berör och det sätt den berör, gillar jag!

Rattlesnake:
Oj, vilket kanonbra mix! Verkligen, och sköna ljud också. Var för sig, och i kombination låter det helt enkelt utsökt. Sången är också bra, lite telefonaktig men helt rätt. In your face-nära, men utan störande artefakter. Hela mixen är superfet verkligen, utan pump. Det är bara Yllet och någon till som kan få till det så här bra!  ^_^

Men jag tycker basen stapplar och spelar småfel hela vägen. Jätteskönt ljud, men skall den verkligen spela så där...? :unsure:

Jonte:
Tack för kommentar Rattlesnake! Vid 00:48, är det ett misstag, där ska det dit en baston som
klingar ut, inte huggs av. I övrigt så kan jag inte bättre, är ingen bassist. Är inte bra på något
instrument egentligen, spelar många instrument halvbra  :huh:

/Jonte

Rattlesnake:

--- Citat från: Jonte skrivet 27.10.2009, 07:41:26 ---Är inte bra på något
instrument egentligen, spelar många instrument halvbra  :huh:

--- Slut citat ---
Precis som jag då.  ;) Fast du mixar betydligt bättre.

Är förresten nyfiken på hur du får till det så bra - berätta gärna vad du använder för grejer och hur du jobbar med eq och effekter. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion