Forum > Demolåtar
First day of my life
flabb:
Rockar bra detta perrra, jag gillar denna
perrra:
Tack så jäkla mycket allihop!!!
Någon nämnde något med basen, och jag är medveten om det.. Den är ens inte processad, bara importerad rakt in i projektet, så ingen eq på den ens, därför den låter lite "hög" :)
Drifterslåtarna kan ni hitta på Spotify - sök på: "drifters ljudet av ditt hjärta" så kommer albumet upp.
"Mitt hjärta brinner än" "Himmelen för mig" och "Kan man kyssa" riktiga rökare! :)
TACK SÅ oerhört mycket för alla fina kommentarer!
/Marcus
Eddi:
Fel
hogge:
--- Citat från: perrra skrivet 17.10.2009, 23:52:42 ---Jag är kanske inte världens bästa påjust pop/rock men jag försöker i alllafall! :)
--- Slut citat ---
Din lilla skämtare där.. Jag skulle kunna tänka mig att såga av min högerarm (nåja..) för att kunna skriva såna här låtar!!!
Det här är sannerligen skitbra....
Sångerskan har en helt underbar röst och... Ja ja.. Skitbra helt enkelt.. Me like!!
Kornstad:
Jättebra låt får jag säga och stämma in i kören!
Jag är ju långt ifrån din klass vad det gäller mixning och sånt, men tycker no ändå att det hörs att detta inte är en slutmix.
Som tidigare sagts är basen lite hög, men det som jag saknar är lite brillians i mixen. Känns lite... dov är väl inte rätt ord kanske, men det känns som att det fattas i toppen av mixen.
Eller så är det bara jag som blivit halvdöv av allt körande i mitt skojprojekt senast....
Men du skriver ju själv att den inte är färdigmixad så det är väl egentligen inte det som du vill få kommentarer på kanske.
Kommer du att få ut låten? Jo, jag är tämligen övertygad om att det är numero 14 på väg. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida