Kontrollrummet

Vintervargar

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad dede

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 240
    • Visa profil
    • 80-talsinspelningar
Hej,
försöker göra en låt ihop med Valdez på sång. Skelettet är klart men jag behöver hjälp med gitarrer. Inga sologrejer precis snarare akustiskt + plus elkomp. Nån som är sugen?
dede
Max 300; tecken återstår


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Vågar vi?

Elkomp kan jag bidra med.


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
behövs....nåt annat är jag med :-D

Jag och valdez har ju redan en låt ihop....postas i ett forum nära er om någon vecka eller så.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad JimmyN

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 11
    • Visa profil
Varför kan inte folk ladda upp låtarn man vill ha hjälp med så att man kan testa i det tysta innan man yttrar sig?  :ph34r:



DåligtGehör

  • Gäst
Varför kan inte folk ladda upp låtarn man vill ha hjälp med så att man kan testa i det tysta innan man yttrar sig?  :ph34r:



Därför då kan ingen höra dig  :unsure:


Utloggad JimmyN

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 11
    • Visa profil
Varför kan inte folk ladda upp låtarn man vill ha hjälp med så att man kan testa i det tysta innan man yttrar sig?  :ph34r:



Därför då kan ingen höra dig  :unsure:

Exakt! =)

Men som att blyga lilla jag tänker stiga fram och säga "Ja! Här är jag! Jag ska hjälpa dig"; innan jag ens vet vad det är för låt eller om min teknik/kapacitet/stil räcker till?

Jag skulle iallafall önska att folk som söker sammarbeten på ett publikt forum laddar upp låten så att man kan jamma till den och sedan säga deal or no deal.


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Kan eventuellt bidra med någon form av aukustisk om jag lyckas få till inspelningen avden... !