Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Marruschkka: Broken universe - AD1345
Dividend:
Det enda jag tycker är lika, är det där kinesiska. Men det har jag antingen i hela låten och inte bara ibland, eller också bara av misstag. Ditt verkar mer medvetet :unsure:
Gurano:
Hej igen
Nu har stycket förändrats - eller snarare bakats ihop med ett annat stycke från annat århundrade :) - därav AD1345 i rubriken. Tycker att Broken universe bryter på ett dramatiskt vis det föregående partiet - vilket passar mig.
Men kanske att det händer för lite i helheten????? sång någonstans kanske?????
Vad säger ni?
Ha det
Den enarmade Gurano B)
Dividend:
Coolt.
Vad använder du för plugg(ar)?
Som utkast funkar detta bra, låter som mycket kan fixas till, antar att du kommer fortsätta jobba på den? Har inga råd ännu, men låter den gå här under kvällen. återkommer senare, eller vid update :)
Kanske en nedladdningslänk också? För oss som har kasst internet :D
Eddi:
Som sagt kul när två klassiker kommenterar varandras musik för er är det säkert milsvida skillnader men jag förstår dom på KR som tycker att ni har rätt så lika approach i vissa lägen. Den här låten Gurano tycker jag har vissa Charles Redland dragningar och givet en hel del Georg Riedel. Det låter klassiskt svenskt och tv-serier alltså.
Eko
Gurano:
Hej Eko
Eftersom du liknar mitt stycke med några större i branchen så antar jag att du tycker att stycket är rätt ok ;)
Jag vet vem Redland var men är tyvärr inte så bevandrad i hans musik. Riedel känner jag väl och han gjorde schysst musik.
Jo jag kan oxå förstå att man ibland kan höra likheter mellan divid och mig men det är nog mer tillfälligheter än medvetna drag :)
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida