Jävlar vad det här tog skruv... !
#1. Mitt första inlägg, (När blir det lego-junta då? Eller lite mer moget som ryska posten...kanske..?)
Var med en touch ironi eftersom jag samtidigt tycker att det suger med myspaceidén
#2 Då reagerade dede att jag aldrig skriver nåt positivt. Jag borde alltså ha lagt dit en ->
för att den polletten skulle ha ramlat ner. Mitt fel, sorry!
#3 Mitt nästa inlägg om smilys, det verkar som om folk läser trådarna med smilys än själva texten.
#4 tbruce blir oxtokig och menar att JA poängen har gått fram låt oss nu vara ifred bla bla...trotts att han citerar inlägget om smilys?
#5 Mitt tycke kvarstår. Vad ska man ha myspace till? som IDF och basshole sa..typ:
Med risk för att låta som en tråkig jäkel tycker jag nog att en myspace sida till kontrollrummet är HELT meningslös.
Vad ska finnas där? Vem ska blogga om vad? Vems demolåtar ska spelas där? Vem väljer ut demolåtarna? Vilka 12-åringar vänder vi oss till?
Det finns en tråd till nu om att skriva en "kontrollrummetlåt" på en minut för att lägga upp på myspacesidan.. jag kommer garanterat inte skriva under på den låten. Trams.
IDF klargjorde det hela genom lunarstormreferensen.
Karma, myspace, demolåtar på förstasidan...
Utan att ens kolla med oss andra.
Okej ingen big deal. Det är förmodligen lika harmlöst som allt annat skit här.
Jag håller med IDF och basshole, skriver heller inte på det. Kom nu inte och påstå att vi bara ska skita i det och göra som tsmalmbe säger: ....förstår inte hur det kan störa dej så väldigt väldigt mycket vad andra vill ägna sig åt, ingen tvingar dej att vara med på nåt av det du protesterar mot serru.
Nej, det kanske inte tvingar mig, men faktum kvarstår, indirekt så blir man involverad.
Men eftersom jag inte tycker som er så ska jag alltså inte få hänga kvar på forumet? Är det så du menar Lådan?
Jävligt snygg sandlåda det här.... OJ?!! kolla en smylies-> 
Okey. Jag förstår vad du vill mena med ditt inlägg.
Nej, givetvis var det dumt av mig att påpeka att vi är fria att välja forumet.
Självklart menade jag inte alls att du inte skall vara på forumet bara för att du är av en annan åsikt i frågan, även om det kanske tycktes så i mitt inlägg.
Den där smily-frågan tycker jag att den hör inte alls hemma i denna tråd.
Med risk för att låta som en tråkig jäkel tycker jag nog att en myspace sida till kontrollrummet är HELT meningslös.
Hm. Nja, det fpr jue stå för dig/er.
Jag tycker absolut inte det är meningslöst!
Är det meningslöst att delaut flyers inför kommade spelning?
Nej, tror nog inte att någon här tycker det heller!
Jag fattar inte hur denna tråd kan ha spåratur såhär totalt och okontrollerat.
Det hela började med en idè om hur KR skall promotas och idèn blev till realitet.
Sedan dyker det upp ett par stycken och tycker det är en dålig idè som borde skrotas pga olika anledningar.
Min åsikt är nog ganska klar vid dethär laget:
Om du tycker det är en dålig idè - kom med något bättre eller håll tyst!
Jag menar bara det att även om sidan fins så lider jue ingen av det, men folk tycks göra en höna av en fjäder där det ses som ett ypperligt tillfälle att bråka om alltifrån smilys i inlägg till varför ens sidan skall finnas!
Nej, nu gör vi såhär: Dopm som är intrsserade av promtering via myspace forsätter diskussionen i all vänskaplighet och dom som är ute efter att kasta pajjer på vaarandra startar en egen tråd att bråka i!
// Thomas