Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vem Vilar I Mitt Hjärtas Famn
Åsa:
Hej på er alla som skrivit, himla kul att låten gillas och tack!!!
Jag gillar låten och tycker den är så egen, skön! Den växer efter några lyssningar så ge den gärna ett par lyssningar till om ni inte fastnar för den direkt.. :)
MYCKET glad åt detta samarbetsprojekt, rackarns trevligt är det!!!
MaxB:
Skönt med dessa samarbeten! DEt är härligt att lyssna på instrumentspel från ydderF och Åsa é fin! Jag har däremot inte lyssnar på texten, vet inte varför...
MaxB:
Jag går och dammsuger hemma samtidigt som jag lyssnar i "in-ear-lurar", bland annat på den här låten. Jag är oerhört tacksam att KR finns och är glad att jag slipper lyssna på dagens radioskval. Jag väljer gärna att lyssna på de alster som kommer från kreativa musiker, som delar med sig på KR.
Nu har jag även lyssnat på den här texten. Tack Cykeln för att du är så kreativ på den här fronten. Det är underbart att höra dina texter. Avgrundstruckar och allt man får höra i olika låtar, det är ett underbart hantverk du utför. Jag ställer mig inte upp och applåderar utan gråter av lycka, ja faktiskt, så kan jag nog bäst beskriva det.
Nu väntar dammsugaren på mig!
Åsa:
Hej MaxB, vilken skön kommentar!! :D
Satt uppe i natt och fixade en myspacesida som vi pysslar om nu, vi loggar in om vartannat och försöker bygga upp en vänskapskrets. Men myspace är så omständigt så man kan ju få nåt fel! Så vill ni bli vän med oss där vore det ju skitroligt om ni skickar en förfrågan till http://www.myspace.com/granslandet
Fiska fiska ;)
MaxB:
Nu har jag addat, addat, addat ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida