Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vem Vilar I Mitt Hjärtas Famn
Åsa:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.10.2009, 21:37:52 ---Nu har jag addat, addat, addat ;)
--- Slut citat ---
Jorå jag märkte det hahaha, svettigt där ett tag! Skitroligt!! Tack ska du ha!
:D
equality:
Nu har jag addat supertrion! :) Tack för de rekväst!
cykeln:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.10.2009, 11:39:12 ---Jag går och dammsuger hemma samtidigt som jag lyssnar i "in-ear-lurar", bland annat på den här låten. Jag är oerhört tacksam att KR finns och är glad att jag slipper lyssna på dagens radioskval. Jag väljer gärna att lyssna på de alster som kommer från kreativa musiker, som delar med sig på KR.
Nu har jag även lyssnat på den här texten. Tack Cykeln för att du är så kreativ på den här fronten. Det är underbart att höra dina texter. Avgrundstruckar och allt man får höra i olika låtar, det är ett underbart hantverk du utför. Jag ställer mig inte upp och applåderar utan gråter av lycka, ja faktiskt, så kan jag nog bäst beskriva det.
Nu väntar dammsugaren på mig!
--- Slut citat ---
Vad kan jag säga - jag blir alldeles varm - Stort tack för de orden! :wub: :wub:
och
det verkar som du dammsuger mer på en vecka än vad jag gör på ett år - du är välkommen hit - här finns både hörlurar och musik :D
Lyxvarianten:
Fin och härlig produktion det här som håller hög kvalitet, och det jag gillar mest är texten. Bra jobbat där cykeln!:)
Jag gillade faktiskt den förra låten bättre, men det kändes lite som att den här va luftigare på nått sätt (mixningen dvs).
Om vägen var en 10 är detta en 8:)
Det här samarbetet tycker jag att ni inte ska sluta med. Kan bli hur bra som helst!:D
Avslappnad:
Härligt, igen! :D Som jag förut skrivit, cykeln har en förmåga att skriva texter som även jag lyssnar på. Freddy's makalösa melodier och instrumenttrakterande tillsammans med Åsas, till detta perfekta, stämma gör jag blir alldeles varm när jag lyssnar på det. :wub: Lite HardangerReggae. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida