säger inget mer.
Tack Avslappnad..nu har vi...ä n t l i g e n..fått till det här...känns som vi är i hamn..med det mål som sattes för 1,5 år sen, då vi påbörjade detta projekt..tack du..och som du
Mahan förutspådde då.."Låt detta ta tid..men det kommer bli fantastiskt"..ungefär så skrev han..och så känns det nu..för oss..efter diverse turer..så ska han/du ha mycket credd för vår uthållighet här..din stjärna lyser klart här

Så kom den äntligen upp igen då- som jag letade innan jag fick bekräftat av Per att den var borttagen.
Det här är inte musikal - det här är OPERA och inget annat skulle jag vilja påstå. Mäktig sådan och alldeles för kort. Musiken sitter helbra med allt på rätt plats. Marre är enligt mitt förmenande något för hög (sångmässigt alltså
) inte på mellan partiet ohaha-köret är helt ok och det talade partiet. H-Mike är alldeles för låg - tänk er en scen med en mikrofon och kulisser av träd, Marre står bredvid micken till vänster och H-Mike gluttar fram bakom en björk långt borta till höger - om de nu ska köra duett så måste det vara på ungefär lika avstånd från scenkanten och så är det inte nu.
Generellt: skitbra - för kort - felbalanserad sång. Dessutom skulle jag nog drista mig till att komprimera H-Mike en anings fast han inte gillar det 
PS. vem har totat ihop texten den är bra.
Tack Eko, du har nog rätt, jag hörs lite mycket här i denna duett, men annars är jag tok-nöjd..en liten opera..bara så där

Mäktigt och vackert! Och visst är det opera! Kan bara instämma i Ekos kommentarer, HMike hörs lite för dåligt och Maria är lite för stak!
Håller med..fast jag ÄLSKAR att höras..så är jag benägen att inte hålla med här

Skoja´ ba

Tack Asti..kul att du uppskattar detta. Det gör ju jag med.
Sen så tycker jag så förtvivlat bra om HM:s stämma på denna..verkligen fin..man kan bli smått kär..väldigt fint..

/Marr
« Senast ändrad: 02.10.2009, 23:46:05 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan