Sång på detta så köper jag det 
Låter snyggt.
Tack Divi!

Sång på detta och jag säljer mer än gärna!

Tjou Ocean!
Visst e detta nåt att jobba vidare på. Några små detaljer som kommer upp vid lyssningen
- släng lite delay o reverb på orgeln så kommer den att få ett jämnare och bredare sound, nu blir vibraton lite för häftig och när den tas bort så känns orgeln lite ensam i mitten.
- trummorna låter jobbiga, särskilt virvelnfillsen när den kommer in bankande, dra ner på nivån den. Sen saknar jag cymbalerna helt.
- kolla basens tune, tycker den liger lite under.
Bra arr o lir, snygga orgelfills. Lite mer luft önskas i mixen, kanske här åxå lite reverb, who knows! 
h. johan
Kukkuluuru Johan, tackar och bockar!

Orgeln ska ses över, förstår precis vad du menar. Trummorna är EZ rakt av, ingen editering eller mix alls. "Kan" inte mixa trummor heller men ska se om jag kan göra något åt dem.
Basen och allt annat är stämt med samma stämapparat men jag får samma känsla, vete tusan vad det kan bero på. Får se om jag kommer ihåg hur jag lirade, kanske kör en vända till. Kontrollfråga dock, är det samma känsla under hela låten eller är det bara delar som känns "felstämda"?
Reverbmässigt är det bara reverence rakt av, La studio tror jag preset heter. Det enda som har ett fläskereverb är elguran och det är roomworks.
Tjabba JT.
Ja jag greppar väl micken då och ylar in en test..Men det får bli till veckan.
Fattade inte att du ville ha in en sångare på detta när jag hörde förhandslyssningen,trodde det var mer lir...Liiite trög munspelare mellan varven 
Känns dock som om låten är dedikerad/inspirerad för en sångare från vidderna - Norrbottniska sådana...
Mike
Mer än tack HM!

Nja, egentligen inte. Det var klubbisarna här ovan som började tjöta om sång och jag tyckte det lät som en bra idé.
Sedan kanske det fanns en baktanke, långt, långt bak att du kanske kunde tänka dig en lite norrländsk insats på den.

Ser fram emot den!