Hjärtligt kollektivt tack till alla för välkomnande och visad uppskattning och kritik!
Jahapp...verkar som man blir tvungen att öppna upp projektet igen då...det var ett tag sen sist...å ratta lite panorering hehe. Får nog kolla upp den biten på mina andra låtar också....
Det är ju iof sig ett bra tillfälle att komma igång o känna på Cubase4...har bara kört LE hitills på en trött gammal(9år) hemdator. Nu har jag helt nyligen snubblat över en två år gammal, knappt körd Frostdator m reggat Cubase4 och Pro Tools, Reason och Logic. Spännande men lite läskigt, nu kan jag inte skylla på grejerna lika lätt!!

Guran o Mike o Eko o allihop.....jag tänkte mig fiktivt ett band på scen ganska unplugged i en intim lokal. Trummor o bas i mitten, ett par gitarrer på flankerna...leadsångaren lite till vänster...kören aningen till höger och sliden o tremguran lite till vänster resp höger....jomen så ungefär tänkte jag men uppenbarligen har jag dragit isär gitarrerna för mycket o leadsången kanske ska va i mitten rätt o slätt......Guran, jag kan lova att det ligger reverb på i stort sett allt utom basen...men jag var ute efter en närhet så jag höll igen på värde och framförallt på nivå...men det finns där, o det gör skillnad.
Equality...har du aldrig funderat på att skriva musikkritik på "riktigt"??? din recension är grymt bra...höhö...
Martinm....tur att det växte till sig...kul!
MaxB...vissa sångmanér kan vara j-ligt störande ...ska lyssna med det i åtanke när jag går in o petar i mixen...
Tack igen allihop för responsen!!