Forum > Demolåtar
I dream of heavy horses
egghuvud:
Preludium låter bra. Och heavy horses kan nog väcka en hel del asociationer. Jag är inte gravallvarlig så humor är helt okej!
Nej det ligger faktiskt mer arbete bakom. Har faktiskt lagt ganska många timmar på att få den känslan som jag letar efter. Fortsättning kommer när jag väl lyckats förvränga terapeutens röst tillräckligt mycket. Tack för lyssningen :)
Emulator:
OH vad jag gillade detta!
Blir riktigt sugen på at göra en vägg av drypande ryggradsskärande ljud, mangelrytmer och distade saker som skär i natten till detta. Lixom, att klä frustrationen i en annan kostym. När förvirringen gått över, och paniken breder ut sig långsamt, och där man till sist närmast välkomnar vansinnet.
Riktigt bra egget. Riktigt bra!
egghuvud:
--- Citat från: Emulator skrivet 26.10.2009, 03:55:27 ---OH vad jag gillade detta!
Blir riktigt sugen på at göra en vägg av drypande ryggradsskärande ljud, mangelrytmer och distade saker som skär i natten till detta. Lixom, att klä frustrationen i en annan kostym. När förvirringen gått över, och paniken breder ut sig långsamt, och där man till sist närmast välkomnar vansinnet.
Riktigt bra egget. Riktigt bra!
--- Slut citat ---
Tack så mycket :wub: Hoppas att du gillar fortsättningen också. Eggs
Clemens:
Gillade detta!..helt galet men spännande! slutet med ståkarna, om det nu var det..var otroligt läckert..5 Galenpannor av 5 / :) /C
egghuvud:
´Tack för lyssningen. KUl med så många kommentarer!! Jobbar för fullt med fortsättningen "Teadogs". :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida