Forum > Demolåtar

I dream of heavy horses

(1/6) > >>

egghuvud:
I dream of heavy horses
Sounscape av egghuvud

En man kommer till sin terapeut. Mannen mår mycket dåligt och har nyligen insjuknat i en allvarlig sjukdom som också påverkar språket. Terapeuten ber mannen att berätta vad han drömmer om.

Pretentiös smörja? Sånt här vill inte vanligt folk höra.  :)

egghuvud:
Förresten så behöver ni inte kommentera mixen. Det skall vara sådär. Säg gärna något om det gav er något eller inte.  :)

Avslappnad:
So wonderful! :) Skulle kunna vara filmmusik till någon slags acid-upplevelse, massor av färger, ansikten och hästar som kommer och går. Helt min kopp te!  ^_^ Seriöst eller inte men jag diggar. :)

equality:
Mer ljudcollage, installation än låt. Mardrömslik. Stråkljuden är som bisvärmar ibland. Jag hade nog haft förstå den om du inte hade givit förhandsinfo men jag har dålig fantasi. Totalt oförutsägbart och originellt.

egghuvud:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 24.09.2009, 20:09:08 ---So wonderful! :) Skulle kunna vara filmmusik till någon slags acid-upplevelse, massor av färger, ansikten och hästar som kommer och går. Helt min kopp te!  ^_^ Seriöst eller inte men jag diggar. :)

--- Slut citat ---
Tack snälla  :wub:

--- Citat från: equality skrivet 24.09.2009, 20:11:24 ---Mer ljudcollage, installation än låt. Mardrömslik. Stråkljuden är som bisvärmar ibland. Jag hade nog haft förstå den om du inte hade givit förhandsinfo men jag har dålig fantasi. Totalt oförutsägbart och originellt.

--- Slut citat ---

ja jo det var nog tanken att det skulle vara mer av ett collage. Utan förhandsinfo skulle det kanske bli lite svårtolkat. Göran hade nog inte gillat det  :) Tack skall du ha  :)

Kanske vågar jag postar några delar till av verket som helhet.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion