Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vägen
MaxB:
Ja texten också, den är riktigt fin och Åsas röst mycket speciell, då hon sjunger den.
Jag satt och mixade om min senaste och la på den på stereon efter att jag lyssnade på "Vägen" och härmed har jag underkänt den nya mixen av min låt, låter hemsk i ljudbilden efter att man hört den här.
asti:
Det här är så fruktansvärt bra rätt igenom - sång, text, melodi, instrumentalinsatser (speciellt dobron :wub:)
att ni bara måste sprida det här på något sätt! Låten är nog för bra för svensktoppen, tyvärr, men man vet
aldrig, det är nog ändå rätt många äldre (som jag :)) som lyssnar och röstar så kanske.....
Har ni testat andra forum än KR? Studio? Felicia i P1? Morgon-TV? Gokväll? Vad som helst utom go´natt! :)
Åsa:
^_^ ^_^
Nej inte uppladdat på Studio, kanske man skulle bjuda på lite bluegrassaktigt där, det finns kanske inte så mycket av den varan där? Vet inte om Freddy laddat upp på nåt annat forum. Vad det gäller dom andra kanalerna överlåter jag till Freddy att ta tag i det om han skulle vilja, inte mig emot :rolleyes:
cykeln:
MaxB
".... Ja texten också, den är riktigt fin och Åsas röst mycket speciell, då hon sjunger den. ..."
asti
"Det här är så fruktansvärt bra rätt igenom - sång, text, melodi, instrumentalinsatser (speciellt dobron ) ...."
----
Tack så hemskt mycket för alla fina ord - man blir som varm ..... men ujuj nu börjar man få ångest och blockeringar - och våndor hur man ska kunna följa upp detta - inte :D
jugas:
Attans...att detta skulle vara första demon jag lyssnade på som blåbär här på forumet :angry:....den är ju så bra!! ;) En ljuvlig liten pärla till låt...verkligen feel good stuff :D. Egentligen är det aningen för cleant o välkammat för min smak men jag kan bara kapitulera för värmen, melodin, rösten, liret, dobron, banjon, soundet...ja allt utom texten som inte riktigt funkar för mig...men det är inget att bry sig om...jag är nog extremt kinkig när det gäller svenska texter... :wacko:
Så nu blev man ju knäckt direkt...o tanken på att ladda upp egna rufsiga, grumsiga alster känns ju plötsligt inte alls lika klockren.....(men det kommer jag att göra när chocken lagt sig ;))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida