Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vägen
Lyxvarianten:
Ang namn så är ju Storasyster & Lillebror eller tvärt om rätt mysigt då lillebror såklart syftar på Norge:P
Edit:Lärde mig nog inte att stava i skolan.
ydderF:
Tjena Lyx,
jepp, du har rätt. Det är pluggen som är spelat inn så där.. Märkligt..
Koselig namn;-) Noterad.
jonnerstone:
Detta var bannemig helt lysande. Känns helt onödigt att sitta och leta fel eller andra saker när det låter så här bra och proffesionellt. Musiken e skön med härlig instrumentering, Åsas röst har nog aldrig låtit så lidelsefull och skön i sin framtoning. Bra balans mellan luft och röst. Vackra stämmor....vem sjunger dom?? Texten är även den helt superb. Snyggt avslut på musiken när det sjunges "ge mig orsak till en sång"
Detta är ingen demo, detta är en fix färdig färdig produktion.
Lysande!!
Projektnamn??.....
Sillsallaten
Förklaring till det namnet fiinnes att läsa här http://sv.wikipedia.org/wiki/Sillsallaten
Fint, men ändå lite avdramatiserande
Må väl!
Micke
ydderF:
Tack jonnerstone,
jag har spelat allt och sjungit stämmor. ;)
Sillsallaten är jädrans bra tycker jag! Noterad.
mahan:
Tjou Freddy o Åsa!
Vete tusan va jag ska säga om detta.... lyssnar med kalla kårar lägns ryggraden...
Absolut härligt alster, fullständigt njutningsbart, snyggt lirat o arrat och... ÅSA :wub:
Du ska tillsammans med Freddy höra i riksradion banne mig! Din röst smälter stora isberg, loveit!
Texten kan jag bara hylla, även den!
Och Freddy, du är en massiv låtskrivare du, låten med denna intrumentalitet som du själv lirat kan ju bara hyllas på ett sätt: SNYYYGT! Banjoliret e särskilt uppskattat!
För att inte lyfta er till skyarna så måste jag tillägga i in annars positiva kommentar, du kunde aningen skära av basen på lägsta frekvensen, stundom i lurarna känns den lite mycket "tryckande".
h. guuben från finnskogen! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida