Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vägen
cykeln:
Ursäkta det interna skämtet ovan - det var inte ett förslag till namn :D
några ord till då ...
Frukteli bra jobbat av er båda!
Njuter i stora drag här.
Åsa din röst kommer verkligen till sin rätt i det här lite mörkare registret (tror jag sagt det förut men det kan sägas igen)
Freddy - Allt är bara så bra och kören dessutom, men så tappar jag hakan när den snabba löpningen på banjon kommer efter "jag ska upp ändå"!
färdigt för radion, färdigt för topplistor, färdigt för världen!
Marruschkka:
Men guuuud..äntligen får jag höra dej i mellanregistret Åsa..som jag velat höra dej sen ett och ett halvt år...tjata och tjatat om detta har jag ju..men nu...yeeesss :D :D
Det är här du hör hemma, now we are talking...underbar sång till ett fint material...åh vad glad jag blir :wub:
Alla eloger till Cykeln och ydderF oxå, svinbra låt!!
/Marr
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 21.09.2009, 23:57:47 ---Jesus Gud! :wub: :D
--- Slut citat ---
Attans nu hann jag ju se att Cykeln dementerade detta som förslag till bandnamn annars hade jag varit rolig och föreslagit att Åsa får utgöra den heliga anden då - men nu säger jag inget om det.
Låten - helt superb - musik text sång hela konkarongen och ett inte helt oväntat colab. Hoppas på mer.
PS. föreslog inte jag det helsvenska namnet Overall tidigare :D
Emulator:
Som bluegrassallergiker i allmänhet och banjomotståndare i synnerhet hade jag väl kanske inte några stora förhoppningar här.
Dock måste jag tillstå att det hela är oerhört bra gjort. Bortser man från de i mixen ingående instrumentens betydelse för mitt välbefinnande :rolleyes: och ser till det musikaliska, så är det riktigt lysande. Mix, produktion, arrangemang, körer och alltihop, ner till instrumenthanteringen, känns proffsigt.
Och sången Åsa, detta måste vara det helt klart bästa du har gjort. Tyckte att surreal va det förut, men detta är det register du borde pyssla med. En helt annan värme, närhet och uttryck än något jag hört tidigare faktiskt.
Mina komplimanger till samtliga inblandade.
Måste gå och lägga om banjoutslagen nu, efter två hela lyssningar så är de överallt.
;)
bra!
equality:
Uj, uj, helgrymt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida