Vad kul att ni orkat hänga med på denna så här långt! Tänkte att den skulle vara klar för ungefär en vecka sedan och ändå har putsandet(?) fortsatt och tyckte jag hade plågat KR länge nog med detta men när jag sedan hörde ydderFs vackra stålgureslingor kunde jag inte motstå en ny version. Klippte ganska hårt i stålguran med en digital bultsax och fick gk av Freddy.
cykeln: Jo, det kanske inte var nödvändigt men å andra sidan är det mycket som inte är det...
Avslappad: Föstår hur du menar och kan lida lite med dig när jag tänker på hur det var att ha hus... Roligt att det verkar naturligt.
MaxB: Alltid lika fascinerande att vilka bilder som musiken kan frammana. Härligt att läsa din kommentar. Jag tänker detta också som lite triumfatoriskt, som Knopfler gör så fantastiskt i Going Home huvudtemat i musiken till filmen Local Hero. Tack för den bilden!
Eko: Förgyllde. Fint sagt. ydderF blir säkert glad (eller ännu gladare efter alla succéhits här), jag säger att jag håller med.
Aettan: Hade knappast heller tänkt att introt skulle övertyga en känslig gitarrist vare sig han bor på öschöttaschlätten elle i Nashville. Jag vet knappt vad som är bak och fram på denna längre. Visst fingrarna är mer än lovligt snubbliga kanske eller är det ljudkvaliteten som sviker? Låter lite som transienterna "halkas" på eller hur man skall uttrycka sig. Kul att du tycker det funkar ändå och jag skriver under på fjordkänsla (i september

).
jugas: Tack för att du uppfattar det så!

Du har ju varit med från the bitter start to the lovely end eller hur man nu säger.
asti: Schysst! Brödrafolken blir glada.
stajo: Long time, no see....(förutom P4-låten) Tack! Kom tillbaka!