Jäkligt bra lir Micke! Kan mycket väl tänka mig att låten tar en mer jazz-jammig vändning med synthar etc. Förmodligen med annat gitarrlir också. Skulle ändå vilja ha en mer "strikt" version med begränsad intrumentering och längre, svepande bastoner. Inget som hindrar två helt olika versioner.
Här trodde jag EQ blivit schizofren ... hm.... han resonerar med sig själv här... hm....
Sedan förstod jag att det var H-Mike kommentaren gällde 
Basen låter riktigt bra och passar in på det lättflyktiga spelandet som gitarrerna har. Det slog mig att låten påminner i sin uppbyggnad av Salsberry Hill och det är ju en favvo, men låten saknar det taktfasta mittpartiet där ju sången i den låten kommer in och det finns ju utrymme för nåt liknande i denna lite väl korta låt om du nu funderar på utveckling av låten - så vore det ju en kul utveckling (tycker jag i alla fall)
Eddie:
Ja det är många "Mickar" på detta forum

Mitt bassound är väl inte det bästa på den snutt jag lirade,en snabb tagning där jag drog upp basen ordentligt för att Micke(bäst att skriva eq) skulle höra hur jag lirade basen i denna.Några otighta toner,men överlag rätt bra.
###############################
Sorry för OT där Micke,jag tar bort länken som jag la in.
Lyssnat konstant på denna nu.Basen är ju ganska repetativ..Någon utflippning hade varit nice.
Faen,jag är nog bara sugen på att lira

Mike