Tjou M&D!
Kul låt med go drive!
Basen murrar gott, några snäpp upp med den. Sen kunde basen o gurornas tune kollas, i nåt skede surar det lite.
Sångsoundet låter trångt, troligtvis lite för glad kompressor påkopplad, håll lite tebaks på den sidan så blir det bra.
Gurorna blir tyvärr i skuggan av den "grymme" trummisen.
Så det vad egentligen behöver mest jobbas med e trumsoundet, Addictive Drumsens grundsound låter tråkigt, sätt ner några timmar på att kolla vad man verkligen kan göra med AD:ns sound, det är verkligt värt mödan, låten kommer att få en helt ny stämning och ett bättre drive, tro mig! Har jobbat med AD i några år nu och det är ett schysst set så kolla nåra av mina alster, t.ex den senaste "Spinnning Of The Bottle"!

Eran låt visar att ni har potential till mycket mera, bara att jobba vidare med själva mixandet, det är där som kraven blir större föa att nå ett skivklart material, själv har jag ännu inte nått så långt men genom Kontrollrummets och dess fantastiska medlemmar med utomordentliga kommentarer så känner jag åxå att jag e på väg!

Rock on boys, ni har det som behövs, spelglädje! Nu e de "bara" att försöka få ut den glädjen på slutmaterialet och det kräver lite mer jobb som sagt med mixjobbet! Det lixåm inte funkar med att köra med "presets". Kolla på tips här på KR, hittar ni inte svar så e de bara att fråga!
KÖR HÅRT!
h. johan
« Senast ändrad: 21.09.2009, 22:19:52 by mahan »
---<<<<---- theoldmanstillgoingstrong ---->>>>---
..............