H-MIKE: Tack Mike.. Jag tror förvisso att jag har en låååång väg att vandra, men på denna lyckades jag, tack vare tekniska hjälpmedel faktiskt få det att låta hyfsat.. Vi får försäka igen nästa gång inspirationen kommer till mig...
EKO: Jo, dom gör en del pengar.. Han hade förvisso härjar på Blocket också (i rätt många fall tror jag).. Det är ju bättre läge där då en sån tjyv kan sälja samma produkt till flera köpare. På Tradera trodde även jag att man var rätt säker eftersom det är bara en köpare på varje produkt som kan luras.. Blir inga större belopp liksom. Men samtidigt så hade han haft flera annonser ute även där så... Trist är det i alla fall..
JUGAS: Va kul.. Nu blev jag jätteglad.. Vad gäller saxen så tycker jag den låter oerhört bra, hehe.. Men det har jag sagt om EZ Drummer och alla andra "låtsasinstrument" också.. Får nog inse att jag inte har någon större känsla för det där.. Eller så är det nyhetens behag som gör att man är fascinerad?
Återigen - Stooooort tack!
FLABB: Jo, inspirationen kom tillbaka för ett kort besök. Förhoppningsvis kommer den och hälsar på igen.. Men nu ska jag få mitt nya ljudkort denna vecka så det hoppas jag kan bli en nytändning..
Det där med händelserikedom är som det är. Jag är själv ganska svag för det här "fattiga" och monotona.. Men visst kunde man ha byggt in nån liten brygga (heter det så?) eller nåt B-tema i den.. Men som det känns nu så får den vara såhär..
Tack för Dina alltför snälla ord.. Att jämföras med Udo i Accept känns rätt hedrande