Forum > Demolåtar
mahan - SPINNING OF THE BOTTLE
equality:
Klösig, ösig rock som man är van att höra dig. Bra men gillade dina utflykter till andra genrer också. Tycker mixen låter bra.
hogge:
Status Quo... Samma "hung-gung".. Kan se hur jag får min stora tjocka kropp att dansa på ett rökfyllt dansgolv till detta..
Men nykter och städad så köper jag väl inte skivan, men som partymusik är det kalas.. En bra produktion dessutom. Snyggt spelat & sjunget..
mahan:
--- Citat från: egghuvud skrivet 24.09.2009, 14:16:03 ---JO för fasen det svänger och gungar bra. Snyggt genomfört. Tycker att mixen är lite basfattig, mycket mellanregister och diskant. :)
--- Slut citat ---
Tjou egget!
Sommarstudion stänger jag den 1. oktober och alla sommaralstren får sig säkert en noggrannare granskning med både basra o diskanter! :D
Tack för gillande kommentar!
h. johan
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 24.09.2009, 19:41:49 ---Klösig, ösig rock som man är van att höra dig. Bra men gillade dina utflykter till andra genrer också. Tycker mixen låter bra.
--- Slut citat ---
Tjou EQ!
Kula att alla genrerna mina hittar lyssnare! :D
Tack igen en gång får örat!
h. johan
mahan:
--- Citat från: hogge skrivet 24.09.2009, 23:02:43 ---Status Quo... Samma "hung-gung".. Kan se hur jag får min stora tjocka kropp att dansa på ett rökfyllt dansgolv till detta..
Men nykter och städad så köper jag väl inte skivan, men som partymusik är det kalas.. En bra produktion dessutom. Snyggt spelat & sjunget..
--- Slut citat ---
Tjou Hogge!
Skål o tack för den snygga kommenten, har ju inte själv heller nån lättviktarkropp och nog kräver den åxå nåra huttingar innan den synes på parketten! :D
TACK! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida