Forum > Demolåtar

mahan - SPINNING OF THE BOTTLE

<< < (4/5) > >>

tsmalmbe:
Gillar B-delen, men resten är lite för ränttätänttä för att sticka ut ur mängden. C-delen med orgelsolot var också bra. Verserna - och melodin - håller inte riktigt måttet.

Vi är innte på arrangemang och detaljer igen. Tekniskt är detta ju hur bra som helst igen. Och gitarrsoundet är bra.

Tokai:
Tycker du sjunger lite som Daltrey i The Who, och det är fanimej inget dåligt betyg.
Något som retar mig lite är att det låter lite odynamiskt, alltså mer luft mellan instrumentet, och då avser jag inte luftgitarr.
Ok, den här typen av musik ska liksom mala på, men man kan nog ändå göra vissa volymmässiga justeringar, sas. Svårt att förklara.
Det är bra sväng och go sång - rocka på! Upplevs som att du verkligen gillar det du håller på med.

mahan:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 15.09.2009, 23:35:29 ---Gillar B-delen, men resten är lite för ränttätänttä för att sticka ut ur mängden. C-delen med orgelsolot var också bra. Verserna - och melodin - håller inte riktigt måttet.
Vi är innte på arrangemang och detaljer igen. Tekniskt är detta ju hur bra som helst igen. Och gitarrsoundet är bra.

--- Slut citat ---

Oups and sorry för sent svar här :mellow:
Men till kommentaren då....För att komma från Tsm så kan jag bara takka båkka o buga!
Så är det ju, sku man kunna fixa ihop en låt med hållande A, B o C del så skulle den icke finnas till för gratis nerladdning mer :D
Men fan så kul att du tycker att den tekniska delen, lir mix o mast funkar, det ger igen hopp o motivering till flere insatser!

TAkk o bokk för listening and commenting! :)

h.  Hyrkköläguuuben

mahan:

--- Citat från: Tokai skrivet 18.09.2009, 21:28:22 ---Tycker du sjunger lite som Daltrey i The Who, och det är fanimej inget dåligt betyg.
Något som retar mig lite är att det låter lite odynamiskt, alltså mer luft mellan instrumentet, och då avser jag inte luftgitarr.
Ok, den här typen av musik ska liksom mala på, men man kan nog ändå göra vissa volymmässiga justeringar, sas. Svårt att förklara.
Det är bra sväng och go sång - rocka på! Upplevs som att du verkligen gillar det du håller på med.

--- Slut citat ---

Tjou Tokai!
Du kan icke ana hur mycket din kommentar värmer en amatör! :wub:
Och kul att spelglädjen hörs... fast det e väl just ofta då som dynsmiken vill bli lite lidande ;)
Och jag kör vidare med dennna jättemotivationsspark av dig!
TACK! :)

h.  johan

egghuvud:
JO för fasen det svänger och gungar bra. Snyggt genomfört. Tycker att mixen är lite basfattig, mycket mellanregister och diskant.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion