Tjena.
Ja vad säger man nu då..?
När egna ideer tryter så brukar jag collabba med andra låtskrivare,kul och givande på samma gång.I bland med mindre bra resultat(för egen del då),och ibland lyckat - lite upp och ned så där..
Kul är det i vart fall,och så lär man sig nåt nytt var gång eller försöker.Riktigt kul att jag inspirerade dig till en låt.
På denna har du fått ihop en spännande österlänsk mystik som jag gillar.Grymt lirat och underbar text/sång.Mixen - kanon!
Jag har en låt som drar lite åt Nordiska "same" influenser,tunga pukor och klagande "vildmarksyl" med betoning på YL

Lite jazz piano och så,inte direkt blues - mera en känsla av den varan.Låten heter "Marja-Lena vargens år",ligger i blues fållan om du vill lyssna.Undrar om det var den som inspirerade dig till denna låt..?
Må musiken inspirera till stordåd/utveckling/underhållning/själsligt-kroppsligt läkande eller bara slött tidsfördriv.Musiken sitter mellan öronen,och på en del(typ dig) så når den fram till fingrarna..Det brukar klia i armbågen på mig mellan varven,så jag har en bit kvar.Men det är kortare väg till munnen,så det är därför jag spelar munspel och övertonsflöjt

Mike