Du är då flitig!
Snygg orgel och elpno
och bas
Cymbalen något för hög
Oj oj nu är det som avancerad jazz på Faching - cool blås - Den delen är riktigt nice
Mitt tips får bli att utveckla något tema till i den delen
Tack cykeln!

Jag kör EZ som några redan har hört och använder för det mesta fasta presets man visst kan jag kolla över cymbalen. Även om jag i min lyssning inte finner den för dominant. Avancerad jazz på Fasching, det är da shit! Tack för kommentaren kring blåset, Kontakt 3.

Rätt kul denna..faktiskt så blir den bättre och bättre. Låten växer liksom. Det enda jag personligen inte riktigt gillar är Ez-soundet... för jag antar att det är EzDrummer du använt. Eller egentligen är det nog bara virvelns ljud jag inte gillar. Hammonden e fin 
Space
Tack Space!

Visst är det EZ som förutom Groove Agent är det jag har tillgång till. Hammonden är inte dum alls. Var sugen på NI's B4 men det verkar som om den är borta från deras produktlinje.

Denna heter VB3 och är helt OK och det finns ganska många tweakmöjligheter känns det som.

Låter bra. Tycker bäst om partierna med trummor och blås. Ibland står låten lite still i mitt tycke. Den tappar liksom kraft då. Så mitt råd: håll igång tempot!
Tack zorrow!

Det är riktigt att det står still, faktiskt tänkte jag så när jag satte ihop den men det kanske inte riktigt passar sig, får kolla över det hela.
Jo men för tusan JT,bra ansats här.Skön orgel!
Lite väl ezigt ljud från drumsen,får jag rekommendera vintage :)Blir tvungen att dra ned denna och lyssna lite mer,gillade det som sagt.Finns potencial här helt klart.
Mike
Tackar HM!

Orgeln är inte dum alls.

Ingen B4 men går säkert som ovan skrivet att tweaka till rejält.

Får se vart det hela tar vägen.