Forum > Demolåtar

mahan - VAMP ON THE ROAD

<< < (7/8) > >>

mahan:

--- Citat från: Eko skrivet 09.09.2009, 20:46:10 ---Hyvääääää eller vad det heter Den här har jag totalt missat och allt har ju redan sagts - jag trodde Flabb o Wernis skämtade tills jag förstod att det var förra versionen de komenterade. Det jag skulle säga var ju självklart att det låter som en häftig hybrid av Purple och Heep men det har ju redan sagts så det skriver jag inte om alls nu.
Bra rock i sin allra bästa förpackning med kanon röster.

--- Slut citat ---

Bugar o båkkar o takkar! :rolleyes:
Visst känns en sån kommentar ända in i hjärteroten, så jag antar att låten  nu e färdig :)
Fast vete tusingen om jag kan få den flyttad till den gruppen av låter, få se!
Tackk EKO! :)

h.  johan

max:
Tjena!

Har missat denna... Låter riktigt bra om detta alstret!
Skickligt spelade gitarrer och trummor. Och sången är kanon kanske den bästa jag hört från dig än så länge, bra jobbat!

Är lite nyfiken på hur du fick till det maffiga gitarrljudet i mixen. Är det många dubbningar?

Ha det!

mahan:

--- Citat från: max skrivet 09.09.2009, 22:49:31 ---Tjena!
Har missat denna... Låter riktigt bra om detta alstret!
Skickligt spelade gitarrer och trummor. Och sången är kanon kanske den bästa jag hört från dig än så länge, bra jobbat!
Är lite nyfiken på hur du fick till det maffiga gitarrljudet i mixen. Är det många dubbningar?
Ha det!

--- Slut citat ---
Tjou MAX!
Kan ju bara tacka o ta emot! :wub:
Och gurorna i den sista versionen är två spår med Behringer V-amp3, panorerade L/R  65/65, inga hemlisar altzå! :D
Tack för lyssning o kommentar!

h.  johan

max:
Ok, det är nice to know! :) Låter stort och maffigt om gitarrerna tycker jag!

Rock on!

mahan:

--- Citat från: max skrivet 10.09.2009, 23:09:53 ---Ok, det är nice to know! :) Låter stort och maffigt om gitarrerna tycker jag!
Rock on!

--- Slut citat ---
Den tackar man för :wub:

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion