Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Plinka
Dividend:
Jag gillar, cykeln. Skall se om "dividend"-insjungning för de som står ut i min närhet, hjälper eller skjälper visan :D
cykeln:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 28.08.2009, 13:08:14 ---Fin text cykeln, men behövs det verkligen sång på denna? Jag tycker att den är vacker som den är. Sång skulle förmodligen inte "sänka" låten men ibland kanske det räcker med instrument, tycker jag.
--- Slut citat ---
Nej det kan man undra om det behövs - det var Per som frågade mej om jag kunde komma upp med nån trivial men glad text , typ
Avslappnad:
--- Citat från: cykeln skrivet 28.08.2009, 13:15:31 ---
--- Citat från: Avslappnad skrivet 28.08.2009, 13:08:14 ---Fin text cykeln, men behövs det verkligen sång på denna? Jag tycker att den är vacker som den är. Sång skulle förmodligen inte "sänka" låten men ibland kanske det räcker med instrument, tycker jag.
--- Slut citat ---
Nej det kan man undra om det behövs - det var Per som frågade mej om jag kunde komma upp med nån trivial men glad text , typ
--- Slut citat ---
:)
Dividend:
AVslappnad, där finns en nice tvåstämmig melodi (cello + piano-melodi) i versen i den här, som kanske gör det svårsjunget.. Men tycker jag det finns potential efter jag testat cykelns text, använder jag den gärna.
Men nån annán får sjunga :)
Kanske slänger upp här med, för att fånga intresset bland sångarna eller döda det helt :D
olofd:
vad använder du för pluggar och program?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida