Kontrollrummet

Hamnar på sista inlägget i trådarna

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Fertan

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
Fruktansvärt irriterande, sökt och kollat runt bland inställningarna men inte hittat något. Finns det inga alternativ så att man hamnar högst upp på första inlägget eller är jag bara blind och måttligt efterbliven?

/Vilsen :wacko:


Utloggad tsmalmbe

Framsidans länkar till trådarna fungerar på detta viset, tyvärr. Har funnits på "att fixas"-listan länge, men har inte funnits tid att korrigera.

Sorry.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Men det är väl så att de flesta som trycker sig vidare från första sidan faktiskt vill hamna på senaste inlägget. Alternativet finns ju alltid att gå ner till topiclistrna och där kan man ju välja första eller sista.
Jag tycker alltså att det är bra som det är.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Fertan

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
Ah, då behöver jag i alla fall inte oroa mig för synen och min intelligens! Får se när/om det dyker upp då, vore himla trevligt!

Eko: Tja, men att kunna välja själv vore väl smidigt så man kan anpassa det efter sina egna behov? Det lär ju åtminstone inte vara en nackdel ifall alternativet finns.

Jag vill ha en överblick vad tråden handlar om och vad som blivit avhandlat innan jag läser sista inlägget, annars ger det inte särskilt mycket. Annars ska det vara förutsatt att man har hängt med i alla trådar redan från början, och som mer sporadisk användare där jag hoppar in ett par gånger i veckan blir det svårt, därav intresset för att hänga med från början i trådarna


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
använd funktionen olästa inlägg så hamnar du på första olästa inlägg istället. finns under verktyg.