Forum > Demolåtar

mahan - A PROB IN OBBNAES

<< < (2/5) > >>

Avslappnad:
Tjou!
Början är kalas, känns som det är spännande saker på gång. Dock avtar det lite vid 40 sekunder och känns som en jammig transportsträcka fram till 1:35. Sedan kommer det loss igen med lite teman, dock lite stökigt. Pianot vet jag inte om det riktigt tillför något, hade hellre sett något fett syntleadljud. Efter 2:45 blir det lite syntjazz igen, mja.

På plussidan har vi ljuden som låter rejält feta, det gillas.

Det känns som du blander lite väl många stilar på en och samma låt, skulle kunna renodla början med efterföljande tema. Slutet är alldeles kalasbra! :)

Är dock impad av den musikalitet och känsla du besitter, oavsett om armen är gipsad eller inte... :D

Harmonica mike:
Tjenare.

Ja men alltså Johan...Är det säkert att armen fortfarande är i gips?
Det här är ju lysande,oavsett om det är gjort med en arm eller två! Det svänger så MR Jacko skulle blivit grön i fejan av avund,om han inte lämnat jorde livet lite för tidigt - salig vare hans själ.Det doftar och svänger nästan som Billie Jean och Thriller på samma gång samt andra tongångar - brilliant Johan!

Vette tusan,men jag gillar dina synth svängar mer och mer.Tycker du använder keys lite för sparsamt på dina rockigare alster,ös på med lite av denna vara(keys) också då du frisknat till.
Du är f-n grym på keys,eller tvätt brädan som jag kallar den,mest beroende på att jag genar genom garaget till studion..Lite oljiga fingrar mellan varven  :lol:

Synth on mate!

Mvh
Mike

jonnerstone:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.08.2009, 12:24:28 ---Tjenare.

Ja men alltså Johan...Är det säkert att armen fortfarande är i gips?
Det här är ju lysande,oavsett om det är gjort med en arm eller två! Det svänger så MR Jacko skulle blivit grön i fejan av avund,om han inte lämnat jorde livet lite för tidigt - salig vare hans själ.Det doftar och svänger nästan som Billie Jean och Thriller på samma gång samt andra tongångar - brilliant Johan!

Vette tusan,men jag gillar dina synth svängar mer och mer.Tycker du använder keys lite för sparsamt på dina rockigare alster,ös på med lite av denna vara(keys) också då du frisknat till.
Du är f-n grym på keys,eller tvätt brädan som jag kallar den,mest beroende på att jag genar genom garaget till studion..Lite oljiga fingrar mellan varven  :lol:

Synth on mate!

Mvh
Mike

--- Slut citat ---

Håller med HM där. Se nu till att behålla den här synthiga genen även sen när armen blir frisk, då jäklar får vi nog uppleva nåt extraordinärt här på KR.

spacetrucker:
Jo... jag ville bara säga att jag gillar denna mer och mer var gång kag lyssnar på den :D

Space

egghuvud:
Tja det kändes lite som att lekfullheten vann över musikaliteten denna gången. Kändes lite som ett test av patcher som var roliga. lite för oarranerat och stökigt för mig. Men det finns en lekfullhet som om den kunde tyglas skulle bli riktigt rolig att lyssna på. Jag gillar nog mer det du brukar göra.

eggs

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion