Forum > Demolåtar

mahan - A PROB IN OBBNAES

(1/5) > >>

mahan:
TJOU IGEN!
Nu vare klart att mahan sitter i synthträsket!
Men va fa.... känns egentligen ganska kul i detta träsk...
Lyssna eller skippa, up to you! :D

LÅTNAMN:  A PROB IN OBBNAES
GENRE: up to you
MEDVERKANDE: mahan
KOMPOSITÖR: mahan
ARR O MIX:  mahan
TEXT: mahan
PLATS: stugestudion i Hyrkkölä

[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/music/A%20PROB%20IN%20OBBNAS.mp3[/mp3]

h.  johan

bow35:
Javisst! Påminner lite om han Juan Jack Jarré. (Eller hur han stavar sitt namn.) Min kritik skulle vara att mer skulle kunna läggas ner på att välja mer olika ljud. Alltså ett mer varierat ljudlandskap.

mahan:

--- Citat från: bow35 skrivet 18.08.2009, 23:45:20 ---Javisst! Påminner lite om han Juan Jack Jarré. (Eller hur han stavar sitt namn.) Min kritik skulle vara att mer skulle kunna läggas ner på att välja mer olika ljud. Alltså ett mer varierat ljudlandskap.

--- Slut citat ---
Mahan tackar för den! :)
Klart när du säger det, men när man sitter i "träsket" så märker man inte var man är. trampar vatten sas.

Kul att du gav dig tid att lyssna o kommentera! :)

h.  johan

spacetrucker:
Vojvoj, nu har du nog allt gått ner dig i träsket :P
Nämen, på riktigt, de var ju inte alls så dåligt dehär, nä nä. Av nån mycket konstig anledning :huh: kom jag att tänka på Kansas på några ställen.... utom att dom ju aldrig spelade syntmusik. Å så fick jag lite country-vibbar  :blink: av dehär åsså. Jean Michel Jarre hittade jag dock inte i denna.
Det blir kanon sen då du får armen i spelskick igen och kombinerar dina synthar med lite heavy gitarr... eller nåt.
Jag har flere låt-ide'er i "lådan" som ligger och väntar och nu när jag hör dina synth-grejer så fick jag en aha-upplevelse, vänta bara :D

Space

Ola:
tjoho mahan
skönt sväng med de zappafierade tongångarna  :) 
k a n o n

bra jobbat

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion