Forum > Färdiga produktioner
Cykeln feat Avslappnad - Takin´Garritan for a walk (in the park)
Avslappnad:
Mycket imponerad över hur snabbt du har tagit till dig GPO! :)
Ett par tankar, låt cellon spela dubbelt så långa toner i början när pianot drillar omkring, växla lite mer mellan trillande och vanlig flöjt. Annars är det väldigt, väldigt snyggt. Får en liten känsla av Hugo Alfvén av delar här, väldigt mycket folkmusikstämning. :)
MEN! Du bör tänka på andningen för blåsinstrumenten. Det finns några passager på flöjten och "kornetten" som är alldeles för långa, det måste in lite andningspauser. Om nu inte spelarna har val-lungor... ;)
Harmonica mike:
Mjohojo!
Detta var oväntat men bra! Finns inget att såga på här,kul att du provar en annan genre.
GPO:N låter kalas.
Jag är ju lite svag för klassiskt så jag diggar detta.
Kan inte skriva rock on mate så det får bli: Klassificera på - för detta gör du bra!
Mike
cykeln:
Avslappnad
Tack för de orden!
Har ändrat ett parti av cellospelet i början
OK andningen ska jag tänka på - Tack för tips!
HM
Inget att såga på! OJ - tar åt mig!
Har klassifierat på med två delar till
Ja nu finns hela stycket klart i sin fulla längd (9.43) i trådhuvudet
Återstår en del putsningar - Ni som orkar lyssna kom gärna med tips på vad som behöver hyvlas och vad som bör förbättras!
cykeln:
Har putsat och fejat utifrån synpunkter som förts fram - TACK! - och nu tycker jag att jag är färdig med denna.
Om det inte finns några ytterligare invändningar så flyttar jag över den till färdiga (det har jag tränat på nu :D)
Dividend:
ALlt låter bättre i arret nu tycker jag.
SKön lyssning.
Tycker melodin innan den blir mer varierad på minner om en AL Webber-melodi (tror jag, från nån musikal?). Inte stulen, men väldigt lik.. Får kolla upp det där..
Jättebra! Laddat hem nu.. Får gå här ofta denna vecka
.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida