Forum > Färdiga produktioner

Cykeln feat Avslappnad - Takin´Garritan for a walk (in the park)

<< < (4/8) > >>

cykeln:
Eq
Tack för dina öron - skall se över kvinterna
Dema GPOn kan jag inte - mer en trial-och-error historia - några till partier kommer ramla in i denna
...imho ?

Avslappnad
Tack igen för grundkursen - kommer väl till pass i de kommande delarna.
Kul att du ville vara med!

Eko
Det är verkligen roligt. Cellon ja - den ska ses över - ska bara utarbeta hela verket först så jag ser ett slut på eländet.
Tror den kostade en tusing sådär - har inte kollat vad det blev i sv valuta.

bow35:
Mycket bra fram till 78. Där sker en vändning i pianot. DEssuton blir det lite enformigt därefter ett tag. Sen tycker jag du kommer in i matchen på 138 igen. Har svårt för synth som spelar klassiskt. Men man gör ju den musik man vill med de medel man har.  :)

Dividend:
Lite bolero-influenser. Och melodin låter folkmusikigt svenskt.

Cellon borde byta med staccato klarinett/fagott eller kanske horn ibland/när du bygger på. :) Låter bra, både pluggen och kompositionen.

Bra partiet med enbart piano, sen kom en flöjt. :) Väldigt bra dynamik i denna, men kanske justera velocity lite mer? Speciellt vid de delar där du verkar ha tagit copy+paste.. SPeciellt cellon då..

Pianot låter klickat sista 20 sekunderna :)

Annars väldigt intressant och bra till gränsen till inspirerande! Tack för denna..

Rattlesnake:
Ja, nu låter det ännu bättre, och kul att den har blivit utökad. Tycker verkligen att du får det hela att låta bra, och instrumenten är välspelade. Det enda jag inte riktigt gillar är flöjten, den låter konstigt vass.

Ja, det är en lustig komposition, och nog har väl Peterson-Berger satt sina spår på pianospelet?

Ja, jag fattar inte att du har kommit så här långt redan, jag är verkligen glad att du slog till med en orkesterplugg.  :)

cykeln:
bow35
Tack för det! Ja när man inte har en synfoniorkester tillgänglig får man hålla sig till ettor och nollor  :)

Dividend
Jag ska se över den där cellon
Nej inga klickade pianon här  :)
Kul att du gillart - Tack!

Rattlesnake
Tack för det och här kommer två delar till. Fixat lite på flöjten - Bättre?
Känner mig väl mer som Svarte Petter vid pianot än PB  :D
Ja, det var en kul plugg!

Ny version i trådhuvud

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion