Forum > Demolåtar

mahan - WASHINGMACHINE

<< < (3/3)

equality:
Jag tycker också det låter Blood Sweat and Tears. Lite fusion över det hela. Riktigt bra! Skönt tryck och oväntade vändningar. Är ju svag för det jazziga och det gott lagomt i denna. Elpianosolot är ju sanslöst häftigt. Bra Mahan, kul att du hittar nya vägar!

mahan:

--- Citat från: olofd skrivet 15.08.2009, 12:07:00 ---det låter dålig kareokebakgrund.. och låten i sig.. är bara konstig.
Om jag skall vara positiv till något så är pianospelet helt okej.
Köp ny mjukvara om du lirara in midi, det är trist att lägga ner så mkt tid och inte få bättre resultat.

--- Slut citat ---

Tjou Olofd!
Stort TACK för att du lyssnade och ännu dessutom gav dig tid att kommentera.
Och jovisst... midi är nog inte min grej precis, det krävs nog mycket mera småpetande att jobba med MIDI. Men med en arm i gips så lyckas inte guraliret så det får bli MIDI ännu en tid framöver. Pianoliret e spelat med ... okay midikeyboard, men med en riktig femfingrad hand :D

Inga nya midi mjukvaror på köplistan dock... bara en ivrig väntan att få vänterarm i spelbart skick igen... och då kan det låta så här:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=4737.msg45393#msg45393

h.  johan

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 15.08.2009, 13:01:12 ---Jag tycker också det låter Blood Sweat and Tears. Lite fusion över det hela. Riktigt bra! Skönt tryck och oväntade vändningar. Är ju svag för det jazziga och det gott lagomt i denna. Elpianosolot är ju sanslöst häftigt. Bra Mahan, kul att du hittar nya vägar!

--- Slut citat ---

Tjou EQ!
Verkligt kul att läsa kommentarerna runt denna "tvättäkta" låt. Nån kanske inte orkar ta del av greijen och sen har vi (till min stora glädje) såna som orkar uppmuntra! Ojaaa... BS&T.... en av mina favvisar från den tiden, alltid önskat att jag kunde göra nåt lika tajt o sittande... nu har jag kommit ett steg närmare då... stegen e bara så ofantligt hög :rolleyes:
Näemen, härligt att du gillar EQ, och dessutom hittar så mycket positivt i "tvättmaskinen" :D

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion