Forum > Demolåtar
mahan - PARADISE
Harmonica mike:
Tjenare.
Jo men visst! Får du ordning på harmonierna och slipar lite på melodin,så lovar det gott.Stor potencial i denna.
Ser fram emot en uppgrade.
Mike
mahan:
TJOU!
Samvetet gnaver lite då jag inte kommenterar era alster... men min mobila stugförbindelse e nu bara sån. :mellow:
PER:
Kan väl svara kort o gott på din kommentar... TACK! :)
Mike:
Tack min trogna lyssnare, orkar uppmuntra och kommentera! Ska jobba med harmonisvamlet idag!
TACK FÖR KOMMENTARERNA GRABBS! :)
h. johan
Tokai:
Tänker lite på Steely Dan faktiskt. Om du bara kunde plocka ut godbitarna ur detta skenbara sammelsurium av olika melodier.
Och sen lite mindre reverb på det hela vore bra. Annars en skön låt som kan bli riktigt bra.
mahan:
--- Citat från: Tokai skrivet 14.08.2009, 19:27:35 ---Tänker lite på Steely Dan faktiskt. Om du bara kunde plocka ut godbitarna ur detta skenbara sammelsurium av olika melodier.
Och sen lite mindre reverb på det hela vore bra. Annars en skön låt som kan bli riktigt bra.
--- Slut citat ---
Tjou Tokai!
Tack för lyssning o jättebra kommentar, hade inte tänkt på "skummandet" innan du nämner det, ska nog ses över ordentligt när stugsesongen e över! :)
h. johan
equality:
Kul att du gör annat "muskelrock" Mahan. Tre på raken nu som skiljer sig helt från vad jag är van att höra från dig. Din harmonikänsla kommer fram fint här med snygga tonartsbyten. Steely Dan nämnde någon och jag håller med men ändå ganska eget. Bra sjunget. Tror den här behöver några lyssningar. Det är inte alls givet var melodin tar vägen och sånt gillar jag. Tredje lyssningen nu. Låten växer för varje gång. Fint!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida