Forum > Färdiga produktioner

Pwayne - Kastar Sten På Månen

<< < (2/4) > >>

Pwayne:

--- Citat från: bimbambop skrivet 02.03.2007, 04:32:55 ---
Mmmm... denna har mognat med värdighet. Bra då, bra nu.

--- Slut citat ---

Tack Bimbambop! Kul att höra!

carl cadello:
När refrängen kommer skulle jag istället för stråkar haft en mullrande distad hammond. den ligger ju ändå här och där o puttrar, så varför inte släppa loss den i refrängen.

Men det är ju skit bra. Skitbra menar jag.

Nu får det bli en tumme då  :lol:

Pwayne:

--- Citat från: carl cadello skrivet 02.03.2007, 11:40:05 ---När refrängen kommer skulle jag istället för stråkar haft en mullrande distad hammond. den ligger ju ändå här och där o puttrar, så varför inte släppa loss den i refrängen.

Men det är ju skit bra. Skitbra menar jag.

Nu får det bli en tumme då  :lol:

--- Slut citat ---
Det dröjer nog innan jag ger mig på den här låten igen men tack för synpuunkterna!
Åssa tack för tummen, nu får du den du skulle haft också! Tumme upp!

stensdotter:
Fasiken, vilken skön låt!!! Goo göteborgska? som drar igenom (västkustdialekt iallafall  ;)).
Jag tillhör ju dem som gillar P4-musik, lite Isaksson doftar det allt och det är rätt rätt rätt. Du har din egen touch iallafall. Allra sista ackordet i reffen skulle jag velat ändra *fniss*, har en idé om hur det ska låta där.

Men...

Bra!

B)

Pwayne:

--- Citat från: stensdotter skrivet 02.03.2007, 12:03:00 ---Fasiken, vilken skön låt!!! Goo göteborgska? som drar igenom (västkustdialekt iallafall  ;)).
Jag tillhör ju dem som gillar P4-musik, lite Isaksson doftar det allt och det är rätt rätt rätt. Du har din egen touch iallafall. Allra sista ackordet i reffen skulle jag velat ändra *fniss*, har en idé om hur det ska låta där.

Men...

Bra!

B)

--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Vilket ackord skulle du vilja ha och hur låter det??? Låten går i fis-moll! :D :D :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion