Forum > Färdiga produktioner

Pwayne - Kastar Sten På Månen

(1/4) > >>

Pwayne:
Här kommer no 4 i en skrälldus demos från Pwayne som för närvarande åtminstone ligger i träda även om en del skall få sig en omgång. Jag valde att lägga allihop i en tråd för att inte skita ner hela förstasidan på demoforat. MEN!! Det gick inte att lägga flera i samma så nu får jag lägga alla i olika trådar.....det ökar ju i alla fall på statistiken för detta nya härliga forum!
Ha förbarmande.

Låtarna kommer i tidsordning och är inspelade mellan 2004 och 2006. Men skam till sägandes så är dom skrivna mellan slutet av 80-talet och fram till idag, men låt inte det avskräcka!
Kvaliteten är skiftande men förhoppningsvis bättre efter hand.

LÅTNAMN: Kastar Sten På Månen
ARTIST/GRUPP: Pwayne
GENRE: tja...svenskt nånting
LÅTLÄNGD: 5:17
KOMPOSITÖR: Pwayne
PRODUCENT: Pwayne
EV. MEDVERKANDE:
Angelica på fantastisk körsång!
INSPELNINGSÅR: 2004
FORMAT: mp3

Dom flesta av er har nog hört en eller annan av dem tidigare  :( men Ni och alla som inte hört dem förrut får gärna komma med kritik och synpunkter även om jag inte skall göra något med dem nu.

Emulator:
bra gitarrbeat. schysst kvalitet på denna. upptäcker att jag lyssnar som om det vore radio, låter så "färdigt"

skön kör!

DåligtGehör:
Bara en reflektion... blir inte trummorna lite för svaga ibland. Särskilt då på refrängen. Det är mycket som är på då men trummorna försvinner liksom... lite väl mycket.

Pwayne:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 28.02.2007, 03:37:58 ---Bara en reflektion... blir inte trummorna lite för svaga ibland. Särskilt då på refrängen. Det är mycket som är på då men trummorna försvinner liksom... lite väl mycket.

--- Slut citat ---
Du har möjligen rätt men det dröjer nog innan jag mixar om den här....du får lyssna på nått annat instrument under refrängen ;) ;) ;)
Tack för synpunkten i alla fall!

bimbambop:

Mmmm... denna har mognat med värdighet. Bra då, bra nu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion