Forum > Demolåtar
jonnerstone - Street Spirit
Eddi:
:D Micke du får ju originalet att framstå som en blek kopia, det kallar jag cover det.
Lyxvarianten:
Det där Fade out again eller vad som sjungs i slutet har du lyckats jädra bra. Hör ingen skillnad på detta och orginalet:)
Tycker sången i verserna ligger lite lågt, hade gärna hört mer av den.
Väldigt mäktigt outro!:D
jonnerstone:
--- Citat från: Åsa skrivet 04.10.2009, 22:04:09 --- :wub: underbart, tack för den!!
Jäklar så bra, tungt, mäktigt och så snyggt.
Har sparat ner den, nu ska jag loopa den ett tag :D
Men vad nu.. det funkar inte att öppna den :ph34r:
--- Slut citat ---
Kul att du gilla'rt Åsa. Radiohead är mina största favoriter så det känns ju lite vanskligt att göra en cover av ett så komplett band. Fast jag hoppas att jag lyckades tillföra nåt istället för att bara göra en cover rakt av. Blev ju en lite "skitigare" version an originalet.
Går inte att öppna säger du??? Skumt, det är ju en vanlig mp3:a.......prova ladda hem igen, funkar det inte så pm:a mig så får du en personlig länk
--- Citat från: Eko skrivet 05.10.2009, 00:13:54 --- :D Micke du får ju originalet att framstå som en blek kopia, det kallar jag cover det.
--- Slut citat ---
Får originalet att framstå som en blek kopia......tack tack :lol: I love originalet dock. Det har en mer laidback framtoning, jag är lite mer pang på rödbetan. Texten handlar ju om människans teknikberoende och hur det en dag kanske kommer att bli vår undergång. Ville få fram den desperationen i arret. Tror jag lyckades någorlunda i alla fall :unsure:
Tack för dom jättevänliga orden :wub:
--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 05.10.2009, 00:27:50 ---Det där Fade out again eller vad som sjungs i slutet har du lyckats jädra bra. Hör ingen skillnad på detta och orginalet:)
Tycker sången i verserna ligger lite lågt, hade gärna hört mer av den.
Väldigt mäktigt outro!:D
--- Slut citat ---
Tack tack.
Så du gillar inte när sången lixom smälter ihop med musiken :) Jag tycker det är rätt skönt : :rolleyes:
Thom Yourke är min stora idol....så jag kanske influeras mer än lovligt ibland, fast nu var det ju hans låt så då kanske det är okej :lol:
Tack för lyssning och kommentar
With love
Micke
Stolle:
Men attans! Får inte denna att spela oavsett vilken länk eller spelare jag klickar på. Älskar originallåten så jag ville gärna höra denna version! :D
equality:
Får det inte att funka här heller. :(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida