Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Marruschka - Up to the star
Marruschkka:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.08.2009, 12:40:22 ---Hej!
Färdig igår natt nån gång, slänger jag upp Up to the star - ännu en "visa" - för kritik och sågning :)
Denna gång handlar det om det 1000åriga ljuset från en stjärna ;)
Marre sjunger. Eminescu har skrivit lyriken.
http://www.dragoncolour.com/uploads/UPTOTHESTAR-90BPM-1hn-singingWvoice.mp3
--- Slut citat ---
Avslappnad:Tack du, och jag är oxå nöjd med att det beretts plats för sången på denna; kul att du oxå noterat det ;)
Lyxvarianten:..hihi..jag gillar ditt nick tokmycket...tänker inte gå in på varför..men känner mej besjälad :lol:
Framförallt blir jag oxå glad över vad stycket väcker, musikalkänsla...den får jag oxå, kul :D
Först blev jag tänd på dessa harmonier..sen kom texten om en tusenårig stjärna...MEN för mej lät det väldigt engelskt i ren folkmusikton...från allra första början då..lite repetitivt så....det kunde ju oxå ha handlat om Briggen S:t Anne..eller nåt. Men det är allra bäst i denna tappning, Eminescus texter är härliga...det kommer mer har man förstått :D
Heja Divi, låt det bli en serial-killer..hihi...av såna här tjusiga små stycken i en enda svit/ett album.
/Marr
Schecter:
Den här bit´n gillar ja men har gärna fått vara mer sång och lite längre... tror ja. Den känns ofärdig. :D
Skön melodi och sköna harmonier och snygg sång.
Gillas! :D
Dividend:
Hej Schecter!
Tack för lyssning
Ja, den kanske skall vara lite längre, för att inte kännas ofärdig :) Kul att det gillas!
MaxB:
Skönt samarbete!
Dividend:
Kul att det gillas MaxB, vi får se om vi kan ge den här en slutlig finish i dagarna. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida