Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka - Up to the star

<< < (2/11) > >>

Marruschkka:

--- Citat från: Dividend skrivet 05.08.2009, 12:40:22 ---Hej!

Färdig igår natt nån gång, slänger jag upp Up to the star - ännu en "visa" - för kritik och sågning :)
Denna gång handlar det om det 1000åriga ljuset från en stjärna ;)

Marre sjunger. Eminescu har skrivit lyriken.

http://www.dragoncolour.com/uploads/UPTOTHESTAR-90BPM-1hn-singingWvoice.mp3

--- Slut citat ---

Avslappnad:Tack du, och jag är oxå nöjd med att det beretts plats för sången på denna; kul att du oxå noterat det ;)
Lyxvarianten:..hihi..jag gillar ditt nick tokmycket...tänker inte gå in på varför..men känner mej besjälad :lol:
Framförallt blir jag oxå glad över vad stycket väcker, musikalkänsla...den får jag oxå, kul :D

Först blev jag tänd på dessa harmonier..sen kom texten om en tusenårig stjärna...MEN för mej lät det väldigt engelskt i ren folkmusikton...från allra första början då..lite repetitivt så....det kunde ju oxå ha handlat om Briggen S:t Anne..eller nåt. Men det är allra bäst i denna tappning, Eminescus texter är härliga...det kommer mer har man förstått :D

Heja Divi, låt det bli en serial-killer..hihi...av såna här tjusiga små stycken i en enda svit/ett album.

/Marr

Schecter:
Den här bit´n gillar ja men har gärna fått vara mer sång och lite längre... tror ja. Den känns ofärdig. :D

Skön melodi och sköna harmonier och snygg sång.

Gillas!  :D

Dividend:
Hej Schecter!

Tack för lyssning

Ja, den kanske skall vara lite längre, för att inte kännas ofärdig :) Kul att det gillas!

MaxB:
Skönt samarbete!

Dividend:
Kul att det gillas MaxB, vi får se om vi kan ge den här en slutlig finish i dagarna. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion