Forum > Demolåtar

Flabb - Far away

<< < (6/20) > >>

flabb:
Dividend: Black Sabbath? :) Då är jag på rätt spår. Ja guran var nåt jag sölade in, väntar med den till sist då jag vet det kräver 70-11 loopar/försök för mig innan ett solo sitter hyfsat tajt ;)

HM: Kul, ja jag håller med. Jag provade att med pitch correct'a ned alla (utom refrängsången, upp 8 snäpp) spår från A till F (för med G så går det lite över min begränsning runt höga F:et där) och detta kan jag klara, nu låter det Kalle Anka men värt ett försök i kväll?

Hehe, tack för erbjudandet! Dock skulle jag vilja få till sången själv, däremot vill jag gärna att du sjunger in en stämma eller två när den satt sig, om du har lust och tid? :)

flabb:

--- Citat från: SYNTH skrivet 04.08.2009, 12:06:55 ---Lyssnade in version 2 gillar det men däremot kan jag tycka refrängen känns något lam i sången! :)

--- Slut citat ---

Kul att du gillade, ja jag håller med som sagt, men kanske ett nytt försök på den får till även refrängen, risken är att jag tappar versen - börjar kännas som ett 15-spel det här  :rolleyes:

max:
Det börjar låta riktigt bra nu!
Vers-sången är jättemycket bättre i det röstläget. Ser framemot att höra slutresultatet sen!

Bengan_gbg:
Bättre. Tightare framförallt. Refrängsången behöver ungefär samma översyn...

bjurte:
Bra sound där!!
Tycker versernan är skitbra,vad kör du för Gura-plugg(?)
Tycker väl lika som dom flesta att Ref:en inte riktigt når upp i samma klass och att solot känns lite väl 'forserat',hör ju
att du kan så ta om det vet ja!! :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion