Forum > Färdiga produktioner

Eko/MaxB/HM - For a load of junk

<< < (2/16) > >>

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 02.08.2009, 01:06:33 ---Trevliga sound på guran. Låter bra och shysst spelat.
Sången som alltid en liten godbit!
Cool solo!

Renheten i hela ljudbilden är fin, fin!

Man you grow!

--- Slut citat ---
:D ja jag blir fetare för varje dag. Line6 har en massa ljud som jag inte har upptäckt ännu Tck för pepp MaxB

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 02.08.2009, 02:47:20 ---Lite reggaefeeling med orgeln. Kul och bra med torr mix för en gångs skull från dig! Intressanta ackordvändningar som alltid (01:11). Lite omotiverat långt gitarrsolo och introt har inte så mycket med resten av låten att göra. Mer strukturerad komposition önskvärt men intressant att lyssna på ändå.

--- Slut citat ---
:D Jag tror att du är förtjust i G för det är alltid det som du uppmärksammar i detta fallet Gmoll - lustigt hur det kan bli så. Reaggefeeling jaha men det är ju ingen reagge och ingen blues - introt försvinner tilll nästa version men solot blir längre Tack för dina öron EQ

Bengan_gbg:
Bra sångljud. Lite tydligare "avstamp och avslut" efterlyser jag både i sång och gitarrspel. introt hajar jag inte. kompet i själva låten påminner lite om long train running tycker jag...potential för mer sväng. SÄNK SÄNK SÄNK gitarrerna och knuffa upp trumman en sväng!

Eddi:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 02.08.2009, 17:09:24 ---Bra sångljud. Lite tydligare "avstamp och avslut" efterlyser jag både i sång och gitarrspel. introt hajar jag inte. kompet i själva låten påminner lite om long train running tycker jag...potential för mer sväng. SÄNK SÄNK SÄNK gitarrerna och knuffa upp trumman en sväng!

--- Slut citat ---
Jepp anslaget var ganska likt i början http://www.youtube.com/watch?v=X0pjgDAmHbI
Tack för öronen Bengan

asti:
Snygg ljudbild och några intressanta harmonigångar!
Jag skulle önska trummor och bas som gav en fyllig, stadig bakgrund och angav en lugn, fin bluestakt!
En orgel med leslie skulle kunna trycka på lite här och där!
Lite mer sång efter gitarrsolot skulle inte vara fel heller!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion