Forum > Färdiga produktioner
Eko/MaxB/HM - For a load of junk
MaxB:
Jag hittar även lite Lou Reed i arret!
Dividend:
Snygg accent på sången :)
Gillar!
Eddi:
:D Tack Asti, MaxB och Div för glada tillrop.
Nu har jag gjort en ny hörlursmixad hel version. Jag känner mig väldigt minimalistissk med denna låt inga mattor pianon eller orglar ja en liten hepstars då förstås. Men jag har försökt att lyssnat på bra idéer från alla.
Här kommer den i alla fall.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/ForALoadOfJunk2.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
Tjenare Eddie.
Mjohojo,här är det utveckling vill jag lova.Bästa sång mixen du gjort så här långt.Undrar vad du brukar lägga på i "vanliga" fall? Här finns inte tillstymmelse till badrums eko,som brukar vara ekos signum - hmm..hur lät det där då? :D
Gillar denna låt,och visst även jag hörde "Long train runnin´" i introt,,Men sen blev det Eko av det hela.Stundtals riktigt bra sång,lite slip finns det ju alltid - men överlag en gedigen insats.Snyggt gura solo också.
Kort och gott,en bra låt.Mixen tycker jag funkar fint,jag kan ju inte alltid gnälla på dig :P,jag kör några lyssningar och återkommer om jag hör nåt "mysko".
Tills dess:
Rock on mate.
Mvh
Mike
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.08.2009, 09:24:09 ---Tjenare Eddie.
Mjohojo,här är det utveckling vill jag lova.Bästa sång mixen du gjort så här långt.Undrar vad du brukar lägga på i "vanliga" fall? Här finns inte tillstymmelse till badrums eko,som brukar vara ekos signum - hmm..hur lät det där då? :D
Gillar denna låt,och visst även jag hörde "Long train runnin´" i introt,,Men sen blev det Eko av det hela.Stundtals riktigt bra sång,lite slip finns det ju alltid - men överlag en gedigen insats.Snyggt gura solo också.
Kort och gott,en bra låt.Mixen tycker jag funkar fint,jag kan ju inte alltid gnälla på dig :P,jag kör några lyssningar och återkommer om jag hör nåt "mysko".
Tills dess:
Rock on mate.
Mvh
Mike
--- Slut citat ---
:D Tack HM för det. Jag tyckte nog min röst var lite stark så den sänkte jag, sedan kom jag på att jag inte hade pannat allt utom "kören" låg i mitten :wacko:
Jaja vet inte om det hörs någon större skillnad - men är den klar nu? Inte för att den går att flytta till Färdiga ändå - hoppas dom får ordning på KR snart.
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/ForALoadOfJunk3.mp3[/mp3]
PS En last med skräp är i detta fall vin på box
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida