Forum > Demolåtar
mahan - IRRESISTIBLE PREDICTION
MaxB:
Kul att lyssna på!
Din rösten är speciell, en riktig röjargubbe är du :wub: Perfekt till festen!
Ljudet från rösten i inspelningen har med lite för mycket av rummet men det kan man leva med, då det är en portabel studio. Kul koppling från Eko!
mahan:
Tjou!
Eko:
Tack för den, kul att låten ger upphov till olika stämningar, Västindien hade jag nog inte en aning om när jag svarvade ihop låten.
Bara jag kommer till hemstudion ska denna nog få en ny översikt, så jag tackar för lyssning o kommentar o goda ideér! :)
h. johan
MaxB:
Tack för dom orden, värmer!
Och som sagt, det skruvas vidare på denna "sommerslask"!
Tack för lyssning o komment! :)
h. johan
SYNTH:
Vafalls har du trillat ner i det hemska syntträsket man bävar mahan ! :blink:
Ha ha nja det låter väl inte så tokigt tycker jag, dansbandsaktigt som den förstås
men det kan jag tar till mig. :D
mahan:
--- Citat från: SYNTH skrivet 01.08.2009, 16:55:05 ---Vafalls har du trillat ner i det hemska syntträsket man bävar mahan ! :blink:
Ha ha nja det låter väl inte så tokigt tycker jag, dansbandsaktigt som den förstås
men det kan jag tar till mig. :D
--- Slut citat ---
Tjou SYNTH!
Ibland måste man bara böja sig o ta till det man har, kanske efter en månad kan jag ta gurorna i famnen igen, Tills dess får ni alla stå ut med Mahans synthpop! :)
Tack för lyssningen o kommentaqr.
h. johan
spacetrucker:
JOU B)
Texten är ju bra tycker jag :lol:
Nämen bra dehär, melodin är väldigt bra och texten sitter bra. Sången låter lätt och oansträngd. Väntar med spänning på följande version. Nu låter trummisen nog kanske lite konstgjord och nervös.
Lite jazzigt, kan tänka mig några blåsare här.
Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida