Forum > Demolåtar

mahan - IRRESISTIBLE PREDICTION

(1/5) > >>

mahan:
TJOU!
Eftersom Tsm lyckats med serverflyttningen så fortsätter jag med uppladdningar.
Spactrucker skickade mig en text som vid första överblick verkade omöjlig att hitta mellodi till, men men... Förra natten löste sig det problemet och en ny låtslask såg nattskenet! :D
Synthljudet suger... har bara tillgång till en gratis demoplugg just nu.

LÅTNAMN:  IRRESISTIBLE PREDICTIONS (eller någå ditåt)
MEDVERKANDE: mahan
KOMPOSITÖR: mahan
ARR O MIX:  mahan
TEXT: Spacetrucker
PLATS: stugestudion i Hyrkkölä

[mp3=200,20,0,left]http://johanm.com/music/IRRESTISTIBLE%20PREDICTIONS.mp3[/mp3]

Men var så goda o såga på, fast med båda händerna ;)

h.  johan

tsmalmbe:
Ja det lät ju förskräckligt då :) Nej, men detta skulle ha fungera verkligen bra i 80-talsfestivalen. 3 poäng i retrospekt för detta alster.

Det finns riktigt bra synthpluggar på kvraudio, i själva verket finns det så mpnga att man drunknar i mängden.

mahan:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 31.07.2009, 21:04:28 ---Ja det lät ju förskräckligt då :) Nej, men detta skulle ha fungera verkligen bra i 80-talsfestivalen. 3 poäng i retrospekt för detta alster.

Det finns riktigt bra synthpluggar på kvraudio, i själva verket finns det så mpnga att man drunknar i mängden.

--- Slut citat ---

Hahaa!
Retro e det ju frågan om här, konstaterade samma sak att detta kunde ha klarat sig i 80 eller kanske 70-tals festival! :D

Tackar för lyssning o komment i all din brådska!

h.  johan

tsmalmbe:
Grillen och bastun e påslagna, det finns inte mycket mer jag kan eftersom det nya webhotellets support stängs 16 och sen är det tyst till måndagen. Tacka vet jag det tidigare, men nu får vi leva (en tid) med det här.

Eddi:
Det var en ganska kul låt ni har fått ihop där. Spontant kändes det som om jag befann mig på en båt någonstans i västindien där ett dansband gjorde allt för att få igång dansen. Jag kan tänka mig denna i en massa olika tappningar faktiskt nuvarande syntar vet jag inte riktigt om de är värda låten faktiskt melodin och texten är bättre än så.  En frenetisk liten jamajkansk gubbe på trummorna också :D
Jaja den funkar i sina sammanhang.
Har du hört den här då Johan?
Jag skulle kunna ge min ena arm för att få bli ambidextriös.

Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion