Forum > Demolåtar

Yllet - Never turn around

<< < (8/10) > >>

Lyxvarianten:
mysig låt:) Låter utan att svära jävligt bra! Kul att du la upp igen, för jag har missat den.

MaxB:

--- Citat från: Yllet skrivet 10.09.2009, 20:52:22 ---Här får du direktlänken istället: http://www.sweetwaterpirates.com/lyrics/Sweet Water Pirates - Demo 2009 - Never turn around.mp3

Eller har jag missat nåt? :)

--- Slut citat ---

Du har missat att klicka på "Infoga länk"-knappen. Din länk e inte komplett...  :lol:

http://www.sweetwaterpirates.com/lyrics/Sweet Water Pirates - Demo 2009 - Never turn around.mp3

mahan:
Tjou!
Oukei Jon, jag ger mig...  :unsure:
Sweetwaterpirates servern ger mig "time out" och bryter förbindelsen efter ca nerladdat halv mega eftersom jag har mobilconnection med mycket låg hastighet :(

Detta inget som jag hittar på för att jäklas, plain fakta tyvärr... Dom låtarna som finns uppsatta på KR:s server kan jag ladda ner utan större problem, tar visserligen 1-3 timmar men jag har ju ingen brådska.  :)

h.  johan

Yllet:

--- Citat från: mahan skrivet 10.09.2009, 21:46:03 ---Tjou!
Sweetwaterpirates servern ger mig "time out" och bryter förbindelsen efter ca nerladdat halv mega eftersom jag har mobilconnection med mycket låg hastighet :(

Detta inget som jag hittar på för att jäklas, plain fakta tyvärr... Dom låtarna som finns uppsatta på KR:s server kan jag ladda ner utan större problem, tar visserligen 1-3 timmar men jag har ju ingen brådska.  :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Haha då förstår jag, men jag underviker gärna att ladda upp på kr.s server, för då har man ingen kontroll över filerna om/när man vill ta bort dem.

Eddi:

--- Citat från: Yllet skrivet 11.09.2009, 13:11:40 ---
--- Citat från: mahan skrivet 10.09.2009, 21:46:03 ---Tjou!

h.  johan

--- Slut citat ---

Haha då förstår jag, men jag underviker gärna att ladda upp på kr.s server, för då har man ingen kontroll över filerna om/när man vill ta bort dem.

--- Slut citat ---

Vadå ingen kontroll det är ju bara att gå till ämnet och ta bort den med ändrafunktionen!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion